اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

درحوزه اشتغال با هیچ مدیری تعارف ندارم/چهار مدیر کم کار در بردسکن تا پایان تیرماه تغییر می کنند

فرماندار بردسکن گفت: در حوزه فعالیت های کارگروه اشتغال با احدی تعارف ندارم.

درحوزه اشتغال با هیچ مدیری تعارف ندارم/چهار مدیر کم کار در بردسکن تا پایان تیرماه تغییر می کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، علی دهقان زاده فرماندار بردسکن در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان گفت: در حوزه اشتغال با هیچ مدیری تعارف ندارم. دهقان زاده افزود: متاسفانه برخی از مدیران در حوزه اشتغال و تولید کم کاری می کنند درصورتی که تعامل در حوزه اشتغال به نفع مردم است.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ تغییر و تحولی در سطح مدیران ادارات انجام نداده ام گفت: تاپایان تیرماه علی رغم میل باطنی4 نفر از مدیران دستگاههای اجرایی برکنار خواهند شد و نیروهای تازه نفس و کارآمد جای آنها را خواهند گرفت.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری بردسکن افزود: تاکید مقام معظم رهبری ، دولت و استاندار خراسان رضوی بر ایجاد اشتغال است و نباید در حوزه اشتغال ضعیف عمل شود.

دهقان زاده گفت: دولت تسهیلاتی را در حوزه اشتغال برای دستگاهها تخصیص داده است و نباید دستگاهها در این حوزه تعلل کنند.

وی عنوان کرد: در راستای تولید و اقتصاد و ایجاد اشتغال هیچ منتی برسر کسی نداریم ووظیفه مدیران است گره ها را در حوزه تولید باز کنند.

 رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری بردسکن با بیان اینکه در سایه وفاق و همدلی می توانیم در تمامی حوزه ها موفق عمل کنیم گفت: تاپایان تیرماه حداقل باید 30 درصد از تعهد اشتغال شهرستان تحقق پیدا کند نه اینکه تاکنون تنها 7 درصد آن محقق شده است.

وی افزود: تعهد اشتغال شهرستان در سال جاری 2 هزار و 368 نفر است که تاکنون 161 نفر ثبت سامانه زیست بوم (سامانه رصد) شده است و بردسکن ازاین لحاظ دچار عقب ماندگی است.

انتهای پیام/70050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول