اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

امام جمعه اهواز: رعایت الگوی مصرف برق در کشور الزامی است

امام جمعه اهواز گفت: با توجه به معضل کمبود برق در کشور، شهروندان و دستگاه‌های دولتی ملزم به رعایت مصرف بهینه برق هستند.

امام جمعه اهواز: رعایت الگوی مصرف برق در کشور الزامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به موفقیت‌های کشور در عرصه بین‌المللی اظهار کرد: آزاد سازی منابع ارزی ایران از کشورهای عراق، انگلیس و به زودی کره‌جنوبی در دولت قبل تحقق پیدا نکرد اما در دولت سیزدهم تلاش‌ها در این خصوص امیدوار کننده است.

وی با بیان اینکه صادرات نفت و گاز نیز در این دولت افزایش یافته است، گفت: افزایش ۱۲.۵ درصدی صادرات نفت و گاز نشانه حرکت رو به جلوی کشور در زمینه صادرات است.  

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به استفاده از ظرفیت کشورهای همسایه گفت: باید با کشورهای همسایه تعامل برقرار کرده و از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد همچنین با تاکید بر لزوم رعایت الگوی مصرف برق بیان کرد: شهروندان و دستگاه‌های دولتی ملزم به رعایت مصرف بهینه برق هستند.

وی با تاکید بر رعایت الگوی مصرف برق بیان کرد: مشکل کمبود برق باید در کشور جدی گرفته شود تا در تابستان از برقی پایدار برخوردار باشیم.

وی همچنین با اشاره به شاخص‌های یک جامعه موفق گفت: فهم صحیح و عمیق از دین، پایداری و استقامت در سختی‌ها و مشکلات و برنامه‌ریزی دقیق در اقتصاد از شاخص‌های یک جامعه موفق است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول