اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

متولی گردشگری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

طی حکمی، متولی معاونت گردشگری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

متولی گردشگری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد طی احکامی جداگانه سرپرست معاونت گردشگری و توسعه مدیریت را منصوب کرد.

با حکم سعید طالبی‌پور، فرشید کرمی از کارشناسان با تجربه و سابقه حضور در کنفرانس بین‌المللی گردشگری کشور ژاپن، مسئول واحد نظارت بر آژانس ها و دفاتر خدمات مسافرتی، کارشناس مسئول امور نمایشگاهای گردشگری اداره کل را به عنوان سرپرست معاونت گردشگری منصوب و از خدمات محمد حسین زاده معاون پیشن که تلاش های خوبی برای ارتقاء توسعه و رونق صنعت گردشگری استان انجام داده بود، تقدیر شد.

همچنین در حکمی دیگر جناب آقای مسعود میرپور زاده از کارشناسان باتجربه حوزه اداری و مالی اداره کل و اداره میراث فرهنگی شهرستان گچساران به عنوان سرپرست جدیدمعاونت توسعه و مدیریت اداره کل منصوب شد.

قریب به دوسال است که اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد بدون داشتن معاونت توسعه مدیریت اداره می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول