اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دستگیری جاعل اسکناس و اسناد در پردیس

فرمانده انتظامی پردیس از دستگیری جاعل اسناد، اسکناس و مدارک جعلی در این شهرستان خبر داد.

دستگیری جاعل اسکناس و اسناد در پردیس

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، سرهنگ بهزاد عبدیان فرمانده انتظامی پردیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان در تحقیقاتی جامع از فعالیت فردی در زمینه جعل اسناد و اسکناس مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: ماموران مخفیگاه این جاعل حرفه ای در فاز ۸ پردیس شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی نوع فعالیت او تحت مراقبت نامحسوس پلیس قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با اشاره به دستگیری جاعل در مخفیگاهش طی یک عملیات غافلگیرانه و در حال جعل اسناد خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل فعالیت متهم اقلام جعلی شامل، انواع تراول جعلی(۱۵۳ عدد تراول ۵۰ هزار تومانی جعلی و ۵ عدد تراول ده هزارتومانی جعلی )چندین کارت خودرو،کارت ملی، شناسنامه، برگ سبز خودرو جعلی و تعدادی اسناد و مدارک جعلی مختلف دیگر به همراه پرینتر رنگی و کیس کشف و ضبط شد.

سرهنگ عبدیان در پایان با بیان اینکه متهم سابقه دار بوده پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد، از شهروندان خواست: در هنگام دریافت چک پول و اسکناس به نکات امنیتی تعبیه شده در آن دقت کرده تا در دام سودجویان که اقدام به چاپ اسکناس تقلبی می‌کنند، گرفتار نشوند و در صورت مواجه شدن با چنین مواردی مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول