اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آزادی 10 زندانی جرائم غیرعمد با کمک کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران

مدیر ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند شهرستان کاشان گفت: احسان حاج‌صفی به منظور کمک به زندانیان جرائم غیر عمدی بدون اطلاع قبلی به ستاد مراجعه کرد و پس از انجام مذاکراتی با پرداخت مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان موجب آزادی ۱۰ نفر یعنی ۹ آقا و ۱ خانم از زندانیان شهرستان کاشان را فراهم کرد.

آزادی 10 زندانی جرائم غیرعمد با کمک کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران

علی راحمی، مدیر ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان ضمن اشاره به حضور سرزده احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در ستاد دیه شهرستان کاشان اظهار داشت: احسان حاج‌صفی به منظور کمک به زندانیان جرائم غیر عمدی بدون اطلاع قبلی به ستاد مراجعه کرد و پس از انجام مذاکراتی با پرداخت مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان موجب آزادی ۱۰ نفر یعنی ۹ آقا و ۱ خانم از زندانیان شهرستان کاشان را فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه مجموع دیه زندانیان یادشده یک و نیم میلیارد تومان بوده است، افزود: شکات پرونده‌های یاد شده پس از نشست‌های مختلف مددکاران ستاد دیه شهرستان کاشان، ۸۷۰ میلیون تومان این مبلغ را گذشت کردند.

راحمی ضمن اشاره به شیوه‌نامه ستاد دیه کشور اظهار داشت: بر اساس شیوه‌نامه ستاد دیه، فقط در جرائم زیر مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان می توانیم ورود کنیم، به همین دلیل مددجوهای عزیز ما در جلسات مختلف با شکات پرونده‌های جرائم غیر عمد رضایت بخشی از دیون را گرفته و زمانی که مبلغ به ۳۰۰ میلیون تومان رسید وارد ستاد دیه می‌شود.

وی تصریح کرد: در این شیوه‌نامه بیان شده است که محکومان مالی ملزم به پرداخت ۳۰ درصدی مبلغ دیون خود هستند، به همین جهت ۴۵۰ میلیون تومان از مبلغ نیز توسط محکومان از طریق گرفتن وام یا پرداخت به صورت اقساطی تامین شده است.

مدیر ستاد دیه شهرستان کاشان ادامه داد: ۱۸۰ میلیون تومان باقی مانده نیز توسط احسان حاج‌صفی تامین و سبب آزادی زندانیان شد.

راحمی با بیان اینکه کاشان تنها شهرستان غیر مرکز استان است که ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند آن به صورت مستقل و همطراز با ستاد استانی دیه فعالیت می‌کند، خاطرنشان کرد: مردم عزیزمان در کاشان در امر آزادی زندانیان با جرائم غیرعمد مشارکت خوبی داشته‌اند و زمینه آزادی تعداد زیادی از زندانیان را فراهم کرده‌اند.

مدیر ستاد دیه شهرستان کاشان ضمن اشاره به در پیش بودن اعیاد قربان و غدیر ابراز داشت: امیدواریم این اقدام خداپسندانه توسط کاپیتان تیم ملی کشورمان در آستانه اعیاد قربان و غدیر باعث ترغیب همه اقشار و اصناف، هنرمندان، ورزشکاران، خیران و مردم عزیزمان با هر توان مالی برای مشارکت در این امر شود.

به گزارش فارس، مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود به ستاد دیه شهرستان کاشان را از طریق شماره حساب 0107707658007 و شماره کارت  6037991899910313 و شماره شبا IR390170000000107707658007 به نام ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند شهرستان کاشان با شناسه ملی 10100459815 پرداخت کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ق/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول