اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

متلاشی شدن باند مسلحانه سارق به عنف در لرستان/ ۲۰ قبضه سلاح جنگی کشف شد

فرمانده انتظامی لرستان گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته انهدام یک باند سارق به عنف و مسلحانه‌ای توسط پلیس آگاهی استان انجام شد، این باند از بهمن ماه سال گذشته تا فروردین ماه امسال در شهرستان‌های خرم‌آباد و بروجرد اقدام به سرقت از منازل و عنف کرده بودند.

متلاشی شدن باند مسلحانه سارق به عنف در لرستان/ ۲۰ قبضه سلاح جنگی کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار یحیی الهی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۴۸ ساعت گذشته اقدامات ویژه‌ای توسط پلیس آگاهی لرستان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: نخستین اقدام، انهدام یک باند سارق به عنف و مسلحانه‌ای بود، این باند از بهمن ماه سال گذشته تا فروردین ماه امسال در شهرستان‌های خرم‌آباد و بروجرد اقدام به سرقت از منازل و عنف کرده بودند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه پلیس آگاهی استان اشراف اطلاعاتی، اقدام به شناسایی و دستگیری این باند کرد، افزود: سه نفر از این باند دستگیر شده، یک نفر از این سارقین فراری است که شناسایی شده و به زودی دستگیر خواهد شد.

الهی با بیان اینکه باند سرقت مسلحانه و عنف ۱۷ فقره سرقت داشته که به همه آن‌ها اعتراف کردند، گفت: از این ۱۷ فقره، ۱۱ فقره سرقت به عنف، ۵ فقره سرقت عادی و دو فقره سرقت مسلحانه بود که این سرقت‌ها یک مورد در خرم‌آباد و یک مورد اردیبهشت ماه در شهر شهریار تهران بوده است.

وی بیان داشت: بازسازی صحنه سرقت انجام و مال باخته‌ها نیز شناسایی شدند، سارقان در اختیار پلیس آگاهی برای اقدامات بعدی هستند.

فرمانده انتظامی لرستان همچنین از دستگیری یکی واردکننده‌های سلاح و مهمات به استان خبر داد و گفت: یکی از مواردی که در دستور کار پلیس امنیت استان قرار دارد، برخورد با واردکننده‌های سلاح و مهمات است.

الهی اظهار داشت: یک نفر از استان‌های همجوار را که قصد ورود سلاح به لرستان را داشت شناسایی کردند، به محض ورود به استان با اشراف اطلاعاتی دستگیر و خودرو متوقف شد و ۲۰ سلاح جنگی کلت از این فرد کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول