اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

کرونا در خوزستان بی‌صدا در حال خیز برداشتن است/ زائران عتبات عالیات مراقب التور باشند

رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: در شبانه روز گذشته بیماران مبتلا به کرونا در استان با ۹ نفر افزایش نسبت به روز گذشته، ۳۳ مورد اعلام شد.

کرونا در خوزستان بی‌صدا در حال خیز برداشتن است/ زائران عتبات عالیات مراقب التور باشند

سید محمد علوی رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: متاسفانه اخیرا فاصله گذاری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان کاهش یافته و باتوجه به آمار می‌توان گفت که هشدار خیز مجدد کرونا در حال به صدا درآمدن است.

وی افزود: در شبانه روز گذشته بیماران مبتلا به کرونا در استان با ۹ نفر افزایش نسبت به روز گذشته، ۳۳ مورد اعلام شد.

رییس مرکز بهداشت استان خوزستان گفت: معمولا دو الی سه هفته پس از افزایش آمار، موارد فوت ناشی از کرونا نیز بالا می‌رود که در صورت ادامه همین روند شاهد صعودی شدن آمار فوت خواهیم شد.

وی ادامه داد: حقیقت این است که کرونا تمام نشده و مردم باید عادی انگاری را کنار گذاشته و استفاده از ماسک و رعایت سایر پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

سید محمد علوی تصریح کرد: در ایام تابستان به دلیل قرار گرفتن افراد در محیط سربسته و دارای کولر آمار افزایش می‌یابد و یک نفر ناقل بیماری در آن محیط میتواند موجب شیوع ویروس بین سایرین شود.

وی با اشاره به شیوع بیماری التور، بیان کرد: تاکنون موردی از این بیماری در خوزستان نداشتیم اما باید مرزهای غربی تحت کنترل باشند و زائران عتبات عالیات در بهداشت فردی و استفاده از مواد غذایی دقت بیشتر و جدی داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول