اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مخزن آب اضطراری خانی آباد به بهره برداری رسید

با انجام عملیات سه راه گیری و اتصال خطوط، مخزن آب اضطراری خانی آباد به شبکه توزیع آب متصل شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مخزن آب اضطراری خانی آباد  به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، محمدکاظم عقا مدیر ناحیه خانی آباد آبفای منطقه ۶ تهران اظهار کرد: این مخزن آب اضطراری با گنجایش ۱۰۰ هزار لیتر، برای تامین آب اشامیدنی حدود ۳۰ هزار نفر از شهروندان جنوب تهران در زمان های بحران و رویدادهای غیرمترقبه، در محله خانی آباد جانمایی و در اسفند ماه سال گذشته در بوستان شقایق نصب شده است. 

وی مخزن خانی آباد را چهارمین مخزن اضطراری نصب شده در جنوب تهران برشمرد و گفت: به منظور وارد مدار قرار دادن این مخزن، روز گذشته عملیات سه راه گیری از خط ۲۰۰ میلی متری خیابان میثاق جنوبی و اتصال مخزن اضطراری به شبکه توزیع آب اشامیدنی در بوستان شقایق خانی آباد انجام و آماده بهره برداری شد.

مدیر ناحیه خانی آباد آبفای منطقه ۶ تهران با اشاره به اینکه مخازن اضطراری همیشه در مدار شبکه توزیع بوده و نیازهای کمی و کیفی آب در حداقل سه روز نخست وقوع بحران را مرتفع می سازند خاطرنشان کرد: برای در مدار قرار دادن این مخزن اضطراری ۹۰ متر لوله گذاری از جنس چدن داکتیل و به قطر ۱۵۰ میلیمتر انجام شد.

وی افزود: همچنین دو عدد شیر خط ۱۵۰ میلی متری در ورودی و خروجی مخزن و یک کمر خط ۲۰۰ میلی متری بر روی شبکه توزیع آب نصب شد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول