اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

فارس من|پروژه مسکونی 8100 واحدی اراک در موعد مقرر تحویل می‌شود

استاندار مرکزی گفت: پروژه مسکونی 8100 واحدی اراک در موعد مقرر تحویل متقاضیان خواهد شد.

فارس من|پروژه مسکونی 8100 واحدی اراک در موعد مقرر تحویل  می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک فرزاد مخلص‌الائمه ظهر امروز در بازید سرزده از پروژه هشت هزار و  ۱۰۰ واحدی پروژه مسکن اراک اظهار کرد:  ظهر امروز به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های ذی‌ربط بازدید سرزده‌ای از پروژه ۸ هزار و ۱۰۰ واحد مسکن ملی در اراک داشتیم که در مجموع طرح روند خوب و مناسبی دارد.

وی تصریح کرد: مرحله طراحی پروژه به طور کامل انجام شده و امیدواریم به زودی بتوانیم و پس از تایید نظام مهندسی استان پروانه‌های لازم از شهرداری صادر و  کار شتاب بیشتری بگیرد.

استاندار مرکزی گفت: مرحله خاکبرداری و خیابان‌بندی اصلی انجام شده و تمام تلاش‌ها بر این است که کار با سرعت بالایی پیش برود.

 

مخلص‌الائمه با بیان اینکه تخفیفات خوبی برای این طرح اخذ شده است، بیان کرد: هر اقدامی که در کاهش قیمت تمام شده موثر باشد توسط همکاران ما در اداره کل راه و شهرسازی و با همکاری سایر واحدهای ذیربط انجام  خواهد شد، در حوزه  آزمایشگاه مکانیک خاک تخفیف قابل توجهی گرفته شده، در حوزه اجرا و نظارت و مواردی از این دست نیز هزینه‌ها تقریبا به صفر رسیده است.

وی بیان کرد: از زمان‌بندی طرح کمی عقب هستیم، اما کار در حال اجرا است، میلگردهای لازم خریداری شده، تاکید ما بر این است که پیمانکار به منظور کاهش هزینه‌ها و ایجاد اشتغال مصالح مورد نیاز را از داخل استان تامین کند.

 

استاندار مرکزی گفت: پروژه مسکونی ۸۱۰۰ واحدی اراک در موعد مقرر تحویل متقاضیان خواهد شد، این طرح یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های ساخت مسکن در سطح کشور است.

«کُندی پیشرفت پروژه مسکن 8100 واحدی اراک بررسی شود» از سوژه‌های ثبت شده در سامانه فارس من است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول