اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

دستگیری 3 شرور مسلح در دلگان

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سه شرور مسلحی خبر داد که با تیراندازی در شهرستان دلگان ضمن مجروح ساختن جوانی 25 ساله موجب رعب و وحشت عمومی شده بودند.

دستگیری 3 شرور مسلح در دلگان

مرتضی جوکار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان دلگان بلافاصله مأموران انتظامی آن شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی افزود: با حضور ماموران در محل و طی تحقیقات میدانی مشخص شد که 3 نفر سرنشینان مسلح 2 دستگاه موتورسیکلت با سلاح کلاش به سمت یک جوان 25 ساله تیر اندازی و با مجروح ساختن وی از محل متواری شده اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و رعب و وحشت ایجاد شده در محل مأموران اقدامات تخصصی خود را برای دستگیری عاملان تیر اندازی آغاز که در تحقیقات تخصصی پلیس مشخص شد متهمان از افراد شرور و سابقه دار آن شهرستان هستند و با انگیزه انتقام جویی و تسویه حساب شخصی به سمت این جوان شلیک کرده بودند.

جوکار بیان کرد: مأموران که به طور جد در صدصد دستگیری متهمان فراری بودند چند روز قبل از تردد مجدد آن ها در شهرستان دلگان مطلع و تحقیقات تخصصی خود را برای شناسایی مخفیگاهشان آغاز کردند.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت با تلاش پلیس مخفیگاه های آن ها شناسایی و هر 3 متهم طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلاش به همراه 15 تیر جنگی در بازرسی از مخفیگاه متهمان و معرفی آن ها به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس در برخورد با اخلالگران امنیت عمومی تأکید و از شهروندان و به خصوص بزرگان طوایف خواست جوانان خود را از عواقب قانونی حمل و استفاده از سلاح گرم آگاه سازند تا دیگر شاهد وقوع چنین اتفاقاتی نباشیم.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول