اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

حمل و نقل ریلی در منطقه ویژه صنایع معدنی خلیج فارس رونق می‌گیرد

سرپرست گمرکات هرمزگان از برگزاری نشست تخصصی گمرک ، منطقه ویژه صنایع معدنی خلیج فارس و ذوب آهن اصفهان برای تسهیل حمل و نقل ریلی خبر داد.

حمل و نقل ریلی در منطقه ویژه صنایع معدنی خلیج فارس رونق می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نشست تخصصی با حضور سرپرست گمرکات استان هرمزگان، مدیر عامل ذوب آهن اصفهان و منطقه ویژه صنایع معدنی خلیج فارس امروز با محوریت بررسی مشکلات حمل ونقل ریلی و صادرات  برگزار شد.

حسین سعیدی در این نشست با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری بر تسهیل در امر تولید و اشتغال آفرینی گفت: ما به دنبال رویکرد مثبت و ارائه راهکارهای جدید جهت تسهیل تشریفات گمرکی در رویه حمل و نقل ریلی و سایر رویه ها هستیم و تمام همکاری خود را با منطقه و صنایع خواهیم داشت.

وی افزود: با توجه به کمبود نیرو، گمرک تمام همکاری خود را با شرکت های تولیدی و صنعتی دارد و با ارائه تسهیلات ویژه، تمام تلاش خود را در جهت تسهیل رویه صادرات و حمل و نقل ریلی خواهد داشت تا وقفه ای در این امر ایجاد نشود.

مدیر عامل ذوب اهن اصفهان ضمن قدردانی از زحمات همکاران گمرک اذعان داشت: گمرکات استان هرمزگان به ویژه گمرک شهید رجایی همیشه تعاملات خوبی با ذوب آهن اصفهان داشته است اما ما به دنبال تعاملات و تسهیلات بیشتر از سوی گمرک و منطقه هستیم، چرا که توجه ویژه به صنایع استان و همکاری گمرک و منطقه می‌تواند نقش بسزایی در افزایش تولید و اشتغال آفرینی و اقتصاد کشور داشته باشد.

در این جلسه مقرر گردید موضوعات مطروحه از طرف شرکت ذوب آهن اصفهان طی بازدید میدانی مورد بررسی تا تدابیر لازم اتخاذ گردد.

انتهای پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول