اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

سرانه ورزش کارگری یزد تا پایان امسال افزایش می‌یابد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد گفت: سرانه ورزش کارگری استان با بهره برداری از چندین پروژه تا پایان سال جاری افزایش می‌یابد.

سرانه ورزش کارگری یزد تا پایان امسال افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محمدرضا فلاحتی صبح امروز در جریان دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌هایی که در ورزش کارگری وجود دارد اظهار کرد: این اداره کل فضاهای ورزشی مناسبی برای امر ورزش کارگران در مرکز استان و اکثر شهرستان‌های استان دارد که می‌توان با هماهنگی اداره کل ورزش وجوانان و شهرداری ها برنامه‌های مشارکتی در حوزه ورزش برگزار کند.

وی با اشاره به این‌که تا پایان سال جاری چندین مجموعه به فضای ورزش کارگری استان اضافه می شود افزود: یکی از اهدافی که این اداره کل همیشه به دنبال آن بوده است، تندرستی، شادابی و سلامت جسم و روح کارگران شریف است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در رشته‌های مختلف ورزش کارگری ورزشکاران مقام آور و مدال آور جهانی و کشوری در استان یزد دارید و این مهم می‌طلبد که با برنامه ریزی، ورزش را در جامعه کارگری استان که بیش از ۸۰ درصد جمعیت را تشکیل می دهد نهادینه کنیم.

 

فلاحتی تصریح کرد: متاسفانه به علت کم تحرکی شاهد انواع بیماری‌ها همانند دیابت در سطح استان هستیم که وضعیت نگران کننده ای دارد. باید به سمتی گام برداریم که ورزش بیش از پیش مورد توجه خانواده ها قرار گیرد.

وی با بیان این‌که هیئت ورزش کارگری استان در زمینه برگزاری همایش های کوهپیمایی بسیار فعال هست، خاطرنشان کرد: در صورت واگذاری زمین به این اداره کل، آمادگی ساخت کمپ کوهنوردی مناسب در مسیر قله شیرکوه استان را اعلام می کنیم.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول