اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

صاحبان قلم باید اصول مبانی و حقانیت انقلاب را بیان کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: صاحبان قلم و اندیشه باید اصول مبانی و حقانیت انقلاب اسلامی را بیان کنند تا تشخیص حق و باطل برای نسل جوان آسان شود.

صاحبان قلم باید اصول مبانی و حقانیت انقلاب را بیان کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین شامگاه سه شنبه در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در روستای احمد آباد ورامین، اظهار کرد: در سال ۶۰ جریان لیبرال و وابسته به غرب آنقدر شهید بهشتی را تخریب کردند و شایعه پخش کردند که حتی برخی بسیجیان برعلیه ایشان موضع می گرفتند و مانند زمان امیرالمؤمنین علیه السلام بود که در شام بر اثر تبلیغات مسموم معاویه ایشان را لعن می کردند.

وی گفت: سم پاشی و تخریب ها در تاریخ انقلاب از همان ابتدا بر علیه چهره های انقلاب و یاران امام خمینی(ره) آغاز شد و امام راحل در مورد شهید بهشتی فرمودند که مظلومیت شهید بهشتی هر انسانی را متاثر می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به پیام و درس عبرت گرفتن از رخدادهای دهه شصت افزود: در زمان فعلی هم دشمنان و در راس آنها منافقین تولید کننده پیام های مخرب و دروغ بر علیه ایران و شخصیت های ارشد نظام هستند که لازم است در این رابطه هوشیار باشیم.

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: برخی رسانه ها که از خارج از کشور مواجب گیر شده اند اکنون روی به تخریب به دولت انقلابی و برخاسته از متن مردم آورده است، بدانیم ابزار تبلیغی دشمن بسیار قوی است و هجمه اعتقادی و بدبینی علیه ارکان نظام را برای جوانان به وجود آورده اند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران با اشاره به اینکه دشمن اعتقاد ایرانیان را هدف قرار داده است گفت: امروز باید خیلی دقت کنیم که جبهه حق کجاست و صاحبان قلم و اندیشه باید اصول مبانی و حقانیت انقلاب اسلامی را بیان کنند تا تشخیص حق و باطل برای نسل جوان آسان شود.

وی افزود: دشمنان ما هر زمانی که ناتوان شدند و نتوانستند به نظام اسلامی ضربه ای بزنند روی به ترور دانشمندان، شخصیت ها و مردم عادی آوردند و خون های امثال شهیدان بهشتی رسوا کننده جریان های مختلف معاند می باشد.

حجت الاسلام محمودی با تقدیر از خدمات ریاست جمهوری و دولت گفت: خیلی ها موفقیت نظام اسلامی را نمی خواهند و باید دولتمردان مانند شخص ریاست جمهوری در میان مردم باشند تا حاشیه های مختلف کم شود و هم مشکلات مردم حل شود و همه مسؤولین بدانند که امروز روز بازی های سیاسی نیست و در عمل باید اثبات شود که مسؤولین با مردم هستند.

وی تخریب ها و توهین ها در فضای مجازی را آفت وحدت و انسجام ملی دانست و تصریح کرد: عده ای در فضای مجازی روی به تخریب هدفدار بر علیه خدمتگزاران مردم می کنند و در این خصوص باید سران قوه این فضای مجازی را که رها و بی در و پیکر است با قانون محکم سر و سامان دهند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول