اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دستگیری ۳ زورگیر طی عملیات پلیسی در ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۳ زورگیر که با استفاده از سلاح سرد در محدوده کهریزک زورگیری می کردند، خبر داد.

دستگیری ۳ زورگیر طی عملیات پلیسی در ری

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: در پی اعلام چند فقره زورگیری با استفاده از سلاح سرد (قمه و چاقو) در محدوده کهریزک، رسیدگی به پرونده را تیم عملیات کلانتری ۱۷۰ کهریزک به عهده گرفتند.

وی گفت: پس از انجام تحقیقات پلیسی و تجمیع پرونده های مشابه، به دست آمد که سارقان ۳ نفر بوده و با یک دستگاه موتورسیکلت سرقت ها را مرتکب شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری به افزایش تیم های گشت نامحسوس اشاره کرد و ادامه داد: روز گذشته ماموران این فرماندهی سارقان را با موتورسیکلت در محل خلوتی مشاهده می کنند و بلافاصله طرح مهار سارقان را عملیاتی و تعقیب و گریز متهمان آغاز شد.

جلیلیان در ادامه افزود: بعد از اجرای سریع طرح مهار، موتور سیکلت متهمان متوقف و هر ۳ موتور سوار دستگیر و به همراه ۲ قبضه سلاح سرد (چاقو و قمه) کشف شده به کلانتری منتقل شدند.

وی در پایان با بیان اینکه متهمان در تحقیقات به بزه ارتکابی معترف شدند و تاکنون به ۱۵ فقره زورگیری در محدوده این شهرستان اعتراف کردند، اضافه کرد: با شناسایی ۲ تن از مالباختگان هر سه سارق زورگیر با دستور قضائی روانه دادسرا شدند.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول