اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

هشدار سطح نارنجی افزایش دما در خوزستان

مدیر کل هواشناسی استان خوزستان گفت: طی روزهای آینده در برخی از مناطق استان خوزستان شاهد وقوع دما‌های ۴۹ درجه و بالاتر خواهیم بود.

هشدار سطح نارنجی افزایش دما در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد سبزه‌زاری مدیر کل هواشناسی استان خوزستان در جمع خبرنگاران با اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان خوزستان اظهار کرد: از روز پنج شنبه تا روز جمعه ۱۰ تیرماه وقوع دما‌های ۴۹ درجه و بالاتر در برخی از مناطق جنوبی، غربی و مرکزی و بخش‌هایی از شمال غربی استان وجود دارد.

وی افزود: با توجه به گرمازدگی و افزایش مصرف حامل‌های انرژی در این مدت، مردم باید نسبت به صرفه جویی در مصرف آب و برق به‌ ویژه در ساعات اوج مصرف توجه لازم را داشته باشند. 

سبزه‌زاری افزود: مردم  از تردد‌های غیرضرور در حوالی ظهر تا اوایل غروب جهت جلوگیری از گرمازدگی، آبیاری مزارع در اوایل صبح یا اوایل شب و قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید اجتناب کنند.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان همچنین یادآور شد: در صورت قرار گرفتن در معرض نور خورشید باید از وسایلی مانند عینک آفتابی،کلاه استفاده شود.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول