اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

پانزوان مربی تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان شد

با حکم سرپرست فدراسیون وزنه برداری، سید هادی پانزوان از گیلان به عنوان مربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان منصوب شد.

پانزوان مربی تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت؛ با حکمی از سوی سجاد انوشیروانی، سید هادی پانزوان مربی گیلانی به عنوان مربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان کشورمنصوب شد. 

پانزوان که سابقه نایب قهرمانی بازیهای آسیایی را در کارنامه خود دارد با دراختیار گرفتن هدایت تیم ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان کشورمان این تیم را باید در رقابت‌های قهرمانی آسیا که ۲۳ تیر لغایت سوم مرداد ماه در ازبکستان برگزار می‌شود همراهی کند. 

سید هادی پانزوان (زاده ۱۲ دسامبر ۱۹۷۵، استان گیلان) وزنه‌بردار ایرانی است که در بازی‌های آسیایی ۲۰۰۲ در رده وزنی ۸۵ کیلوگرم، موفق به کسب مدال نقره شد. 

بهمن زارع و سید هادی پانزوان پیش از این سال ۹۲ از سوی حسین رضازاده رییس فدراسیون وزنه برداری به عنوان مربیان تیم ملی انتخاب شده بود. 

تیم ملی وزنه برداری کشورمان در سال ۲۰۰۷ در حالی به رقابت‌های جهانی تایلند اعزام شد که بهمن زارع به عنوان سرمربی و هادی پانزوان و کوروش باقری به عنوان مربی در کادر فنی حضور داشتند.

چرا پانزوان قیصر وزنه برداری ایران است؟

کوروش باقری سرمربی اسبق تیم ملی خاطره جالبی از سید هادی پانزوان تعریف می‌کند. ملی‌پوش اسبق وزنه برداری که هم دوره باقری بوده است. «سید هادی یک عادت جالب داشت. او وقتی کفش‌های وزنه برداری را می‌پوشید هیچ وقت این کفش‌ها را کامل نمی‌پوشید. همیشه پاشنه‌های کفش‌های سید خوابیده بود. مثل قیصر!» 

باقری ادامه داد: «سید وقتی که می‌خواست وزنه بزند قبل از رفتن روی تخته پاشنه‌ها را بالا می‌کشید، می رفت روی تخته، وزنه می‌زد و برمی گشت و دوباره پاشنه‌ها خوابیده!» 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول