اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

تامین دائمی گاز برای موکب‌های اربعین در مرز مهران

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام به تامین زیرساخت گاز در مناطق مرزی و تامین دائمی گاز برای موکب‌های اربعین اشاره کرد و گفت: اجر معنوی این کار با سیدالشهدا (ع) است.

تامین دائمی گاز برای موکب‌های اربعین در مرز مهران

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام  ضمن دیدار با محمود کشاورز سرپرست شرکت گاز با اشاره به تامین زیرساخت گاز در مناطق مرزی و تامین دائمی گاز برای موکب‌های اربعین گفت: اجر معنوی این کار با سیدالشهدا (ع) است.

وی افزود: عملکرد شرکت گاز در گاز رسانی نمونه بارز تلاش جهادی و انقلابی است به طوری که امروز به برکت انقلاب اسلامی همه شهرها و ۹۷ درصد جمعیت روستایی از نعمت گاز برخوردار هستند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) گفت: خدمات دهی به مناطق محروم روستایی سبب کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها و رونق اقتصادی در روستاها، کاهش هزینه‌های خدمات برای خانوارها و نهایتا محرومیت زدایی می‌شود.

شاکرمی در پایان گفت: اجرای مانورهای تخصصی بسیج به منظور کمک به دستگاه‌های اجرایی در شرایط اضطراری که در این راستا جامعه مهندسین بسیج به صورت تخصصی و سایر نیروهای بسیجی به صورت عام آماده همکاری و کمک به شرکت گاز هستند.

محمود کشاورز سرپرست شرکت گاز گفت: زیر ساخت‌های گاز در نقاط صفر مرزی آماده شده‌اند و در صورت تقاضا برای گاز رسانی به موکب‌های موقت، در هر نقطه از مسیر پل زائر مهران تا پایانه مرزی شهید سلیمانی هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

وی افزود: شرکت گاز علاوه بر خدمات رسانی به مناطق مختلف استان، در حوزه پدافند غیر عامل نیز اقدامات قابل قبولی انجام داده است و در شرایط اضطرار و بحرانی هیچ گونه خللی در خدمت رسانی به مردم ایجاد نخواهد شد.

سرپرست شرکت گاز استان ایلام گفت: هم اکنون ۱۰۰ درصد جامعه شهری و ۹۷ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

کشاورز گفت: میزان ضریب نفوذ گاز رسانی در روستاها به ۹۹ درصد می‌رسد و پرونده گاز رسانی روستایی استان برای روستاهای دارای قابلیت گاز رسانی بسته خواهد شد.

وی افزود: به منظور جلوگیری از افت فشار گاز در زمان اوج مصرف و آمادگی مواجهه با هرگونه بحران در فصل سرد سال اقدامات مهم و اساسی در حوزه پدافند غیرعامل در دستور کار قرار گرفته که خروجی آن تامین گاز پایدار برای همه مشترکین است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول