اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

رقابت ۲۶۹ داوطلب کنکور سراسری ۱۴۰۱ در دانشگاه تفرش

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش گفت: تعداد داوطلبان کنکور ۱۴۰۱ این شهرستان ۲۶۹ نفر است که از این تعداد ۱۸۴ نفر را دختران و ۸۵ نفر را پسران تشکیل می‌دهند.

رقابت ۲۶۹ داوطلب کنکور سراسری ۱۴۰۱ در دانشگاه تفرش

علی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تفرش اظهار کرد: تعداد داوطلبان کنکور ۱۴۰۱ این شهرستان ۲۶۹ نفر است که از این تعداد ۱۸۴ نفر را دختران و ۸۵ نفر را پسران تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه داوطلبان از روز هشتم تیرماه به مدت ۴ روز در ۵ گروه آموزشی علوم تجربی، علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی، زبان‌های خارجی و هنر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند افزود: کنکور سراسری در حوزه امتحانی دانشگاه تفرش برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش تصریح کرد: باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون نیز در ساختمان قلم چی از روز سه شنبه هفتم تیر صبح ها از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۴ الی ۱۸ فعال است.

کاظمی با بیان این که تلاش همه عوامل و نیروها، آن است که دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی ابلاغی به صورت دقیق رعایت شوند اظهار داشت: امسال هم پروتکل‌های بهداشتی همانند گذشته بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله به کرونا رعایت و فاصله یک متر برای داوطلبان در نظر گرفته می‌شود.

به گفته وی کنکور سراسری ۱۴۰۱ روزهای ۸ تا ۱۱ تیرماه با رقابت یک میلیون و ۴۸۹ هزار و ۲۲۰ داوطلب در ۴۱۷ شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول