اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هشدار مفتی قدس درباره خطر تخریب مسجدالأقصی

مفتی قدس و خطیب مسجدالأقصی درباره خطرات حفاری‌های صهیونیست‌ها در این مسجد مقدس و تخریب آن هشدار داد.

هشدار مفتی قدس درباره خطر تخریب مسجدالأقصی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد حسین» مفتی قدس و خطیب مسجدالأقصی درباره خطرات حفاری‌هایی که اداره آثار رژیم صهیونیستی و جمعیت شهرک‌نشینی «العاد» به سرعت در حال اجرای آن در منطقه دیوار براق و منطقه کاخ‌های اموی واقع در مجاورت مسجدالأقصی هستند، هشدار داد.

وی با اشاره به اقدامات رژیم اشغالگر مبنی بر تخلیه خاک و سوراخ کردن دیوار مجاور دیوار جنوبی مسجدالأقصی به منظور پنهان کردن عملیات حفاری، گفت که این حفاری‌ها باعث سست شدن پایه‌های مسجدالأقصی و تخریب آن می‌شود.

به نوشته وبگاه «العهد»، مفتی قدس افزود که حفاری‌های رژیم صهیونیستی در مسجدالأقصی متوقف نشده و همچنان ادامه دارد و اخیرا نیز این حفاری‌ها گسترش پیدا کرده و همین امر خطری برای این مسجد مقدس و ساختمان‌های مجاور آن است.

وی تأکید کرد که این اقدامات صهیونیست‌ها نیز در راستای تلاش رژیم صهیونیستی برای یهودی‌سازی بخش‌های وسیعی از اراضی شهر قدس اشغالی و ثبت مالکیت آن به نام شهرک‌نشینان افراطی صورت می‌گیرد که این اقدام نیز خطری برای اراضی فلسطینی است.

مفتی قدس از آزادگان جهان خواست تا اقدامات و راهکارهای لازم برای متوقف کردن حفاری‌های مسجدالأقصی و تجاوزات صهیونیست‌ها علیه مسجدالأقصی و شهر قدس اتخاذ کنند و درباره پیآمدهای این تجاوزات هشدار داد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول