اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

راه‌اندازی خانه‌های خلاق و نوآوری «نوین ارزش» و «آمپر»/ توسعه کسب و کارهای صنعت خودرو و صنایع خلاق دیجیتال

تفاهم‌نامه‌های همکاری میان ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با شرکت توسعه زیر ساخت فناوری های نوین ارزش و آمپر امضا شد.

راه‌اندازی خانه‌های خلاق و نوآوری «نوین ارزش» و «آمپر»/ توسعه کسب و کارهای صنعت خودرو و صنایع خلاق دیجیتال

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،این تفاهم نامه‌ها، میان پرویز کرمی رئیس مرکز و دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مهدی اکبر شاهی مدیرعامل خانه خلاق و نوآوری آمپر و نیز حسین رحیمی نژاد مدیرعامل شرکت توسعه زیر ساخت فن آوری های نوین ارزش و آمپر امضا شد.

راه اندازی خانه خلاق و نوآوری آمپر به منظور زمینه سازی توسعه کسب و کارها و فراهم کردن زمینه‌های توسعه کاربرد و تجاری سازی محصولات نوآورانه در حوزه صنعت خودرو، صنایع جانبی و خلاق و همچنین استفاده از ظرفیت های مجری در قالب مسئولیت اجتماعی برای راه اندازی و توسعه خانه خلاق و نوآوری نوین ارزش در حوزه هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و فناوری اطلاعات و ارتباطات از اهداف این تفاهم نامه هستند.

تبدیل ایده به فرصت توسط خانه‌های خلاق و نوآوری نوین ارزش و آمپر

ایجاد هم افزایی بین صنعت و دانشگاه و تبدیل ایده به فرصت از طریق ارائه حمایت مالی، منتورینگ، فضای کار اشتراکی و ... به تیم های نوپا و ایجاد امکان همکاری موثر بین سازمان ها و استارتاپ‌ها ویژه توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق از اهداف اصلی خانه خلاق و نوآوری آمپر و خانه خلاق و نوآوری نوین ارزش است. حمایت مالی، خدمات آزمایشگاهی، فضای کار اشتراکی، راهبری، پژوهش و شتابدهی از جمله خدمات خانه خلاق و نوآوری آمپر و خانه خلاق و نوآوری نوین ارزش هستند.

حوزه‌های فعالیت خانه خلاق و نوآوری آمپر شامل خودرو و حمل و نقل است که مشتمل بر هوشمندسازی، برقی سازی، ذخیره انرژی های نوین انرژی، خودروهای متصل، خودروهای خودران، خودروهای اشتراکی و آینده پژوهی در صنعت خودرو است.

از حوزه های کاری خانه خلاق و نوآوری نوین ارزش نیز، توسعه هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و فعالیت در هوشمندسازی، تحلیل داده ها، هوشمندی صنایع و شهر هوشمند با بهره‌گیری از صنایع خلاق است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول