اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پایان داوری «جشنواره رسانه‌ای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» در گلستان

نخستین «جشنواره رسانه‌ای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» در گلستان مرحله داوری خود را به پایان رساند.

پایان داوری «جشنواره رسانه‌ای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدمهدی تجری امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: نخستین «جشنواره رسانه‌ای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» در گلستان مرحله داوری خود را به پایان رساند.

مسئول بسیج رسانه استان گلستان تصریح کرد: خوشبختانه داوری نخستین «جشنواره پیشگیری  از آسیب‌های اجتماعی» به پایان رسیده است و نفرات برتر این جشنواره مشخص شد.

تجری ابراز کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده سازمان بسیج رسانه نظر به تجربه نزدیک به یک دهه برگزاری جشنواره در سطح  استان در بخش دبیر و دبیرخانه جشنواره در این امر سهیم بوده و مابقی امورات جشنواره که شامل مراسم اختتامیه و تقدیر از نفرات برگزیده جشنواره بر عهده مؤسسه کسب و کار بوده و مسئولیت آن متوجه عزیزان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره که به نوعی اولین جشنواره تخصصی در این حوزه بوده درمجموع نمونه‌ای موفقی از جشنواره‌های تخصصی رسانه محسوب شده و انشاالله در سال های آینده با نوآوری و خلاقیت در این حوزه شاهد حضور پررنگ‌تر اصحاب رسانه در پرداختن به آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود.

مسوول بسیج رسانه گلستان از تمامی اصحاب رسانه و فعالین عرصه خبر و اطلاع‌رسانی بابت همراهی و مشارکت در جشنواره صمیمانه تشکر کرد و گفت: امیدواریم خدمتگذار شایسته عزیزان در بسیج رسانه باشیم.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول