اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

استفاده از ظرفیت مداحان در عرصه‌های تبلیغی را پیگیری می‌کنیم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی حلقه‌ اتصال بین مداحان با حاکمیت است و حضور مداحان و استفاده بیشتر از ظرفیت عظیم آنان در سایر فضاهای موجود تبلیغی همچون صداوسیما را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

استفاده از ظرفیت مداحان در عرصه‌های تبلیغی را پیگیری می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام مهدی فوقی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، پیش از ظهر امروز در نشست رؤسای کانون مداحان و مجمع شهرستان‌ها اظهار کرد: یکی از مجموعه‌هایی که امروز توانسته پا به‌ پای روحانیت در عرصه نشر معارف اهل بیت(ع) پیش برود، مداحان هستند.

وی با تأکید بر ضرورت تشکیل شورای هماهنگی پیشگام در عرصه مداحی استان افزود: به این نشست و شما نوکران امام زمان(عج) امیدوارم؛ ما به دنبال حرکت‌های هماهنگ برای جریان‌سازی فعالیت‌های مرتبط با حوزه مداحان هستیم.

فوقی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی حلقه‌ی اتصال بین مداحان با حاکمیت است و حضور مداحان و استفاده بیشتر از ظرفیت عظیم آنان در سایر فضاهای موجود تبلیغی همچون صداوسیما را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه در دوره جدید فعالیت سازمان، دغدغه‌های مداحان را تا آنجا که بتوانیم پیگیری خواهیم کرد، اضافه کرد: روند جلسات کانون مداحان باید اصلاح و اثرگذاری آن بیش از گذشته باشد؛ همه ما در عرصه تبلیغات اسلامی، در خط مقدم دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب هستیم.

اقدامات عملیاتی برای کارآمدتر کردن کانون مداحان و توجه به کادرسازی از دیگر توصیه‌های مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بود.

در ادامه این نشست رئیس کانون مداحان استان اصفهان و سایر اعضای این کانون نیز نظرات و دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود برای ایام غدیر و محرم را بیان کردند.

اصفهان/۶۳۱۲۸/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول