اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

انهدام اعضای باند سارقان غیربومی منزل با 95 فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری 4 نفر از اعضای باند سارقان غیر بومی منزل و کشف 95 فقره سرقت خبر داد.

انهدام اعضای باند سارقان غیربومی منزل با 95 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ کاووس حبیبی در این باره بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شمال شیراز، پیگیری موضوع جهت دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی صحنه‌های وقوع جرم و اظهارات شاکیان مشخص شد سرقت‌ها توسط 4 نفر مرد صورت می‌گیرد که سارقان از طریق بالکن وارد منازل شده و اقدام به سرقت اشیای با ارزش و کم حجم از جمله طلا و جواهرات می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان بیان داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با انجام روش‌های علمی و نوین کشف جرم مطلع شدند که سارقان پس از سرقت به استان‌های خوزستان و تهران متواری شده‌اند.

سرهنگ حبیبی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از اخذ نیابت قضائی به استان‌های خوزستان و تهران اعزام و موفق شدند در این خصوص 4 سارق حرفه‌ای را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر و به فارس انتقال دهند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان 150 گرم طلا، 4 عدد سکه، 7 عدد ساعت مچی و مقداری ازر خارجی مسروقه کشف شد، گفت: سارقان تاکنون به 95 فقره سرقت از منزل در استان‌های فارس، اصفهان و تهران اقرار کرده‌اند.

وی با بیان اینکه سارقان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، تصریح کرد: با توجه به ورود بسیاری از سارقان از بالکن به منازل شهروندان، توصیه می‌شود حتما برای بالکن طبقات اول و پنجره‌ها حفاظ مناسب نصب شود و هنگام ترک منزل از نگهداری هرگونه وجه نقد، اشیاء قیمتی، طلا و جواهرات خودداری و آنها را به صندوق امانات یا افراد مورد اعتماد بسپارید.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول