اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

آخرین اخبار سپیدرود در بازار نقل و انتقالات/ مربی اسبق چوکا به سپیدرود پیوست

باشگاه سپیدرود رشت با جذب یک مربی جدید و تمدید یک بازیکن همچنان در بازار نقل و انتقالات خبر ساز است.

آخرین اخبار سپیدرود در بازار نقل و انتقالات/ مربی اسبق چوکا به سپیدرود پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، باشگاه سپیدرود رشت با هدایت علی نظر محمدی همچنان در بازار نقل و انتقالات خبر ساز است و گوی سبقت را از سایر تیم‌های رقیب ربوده است.

 

مربی چوکا به سپیدرود پیوست

حسین مصطفی زاده ظهر روز شنبه پس از توافق با مدیرعامل باشگاه سپیدرود به عنوان مربی بدنساز جدید باشگاه سپیدرود قرارداد خود را برای یک فصل با این تیم منعقد کرد.

حسین مصطفی زاده اهل بابل است و متولد ۱۳۶۱ و در تیم‌های رایکا و خونه به خونه بابل، چوکای تالش و بعثت کرمانشاه به عنوان مربی بدنساز همکاری کرده است.

پیش از این علی نظرمحمدی سرمربی باشگاه سپیدرود حمیدرضا منصوری و منصور قربانی را به عنوان همکار به کادرفنی سپیدرود دعوت کرده بود.

 

ماهان سروری با سپیدرود تمدید کرد

ماهان سروی با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود قرارداد خود را برای دو فصل دیگر با سپیدرود تمدید کرد.

سروی که متولد ۱۳۷۹ است فوتبالش را از پایه‌های سپیدرود آغاز کرد و در سه سال گذشته به عنوان سهمیه جوانان و امید در تیم بزرگسالان سپیدرود در لیگ دسته اول و دسته دوم به میدان رفته است و در فصل جدید هم به عنوان سهمیه زیر ۲۳ سال در سپیدرود حضور خواهد داشت.

سپیدرود تاکنون با رضا عاشوری، سبحان سحرخیز، سهیل ربیع‌زاده، ایمان حسن پور، علی بیجاری، امیرحسین صالحی و سید حسین حق شناس تمدید قرارداد کرده است و با صایر محمدی به عنوان بازیکن جدید قرارداد منعقد کرده است.

جلسه هماهنگی تیم‌های پایه و تیم بزرگسالان با حضور مدیرعامل باشگاه سپیدرود برگزار شد.

 


جلسه هماهنگی تیم‌های پایه و بزرگسالان با حضور مدیرعامل سپیدرود

در این جلسه اسماعیل شاد مدیرعامل، علی نظرمحمدی سرمربی، میثم فتحعلی‌پور مدیر تیم های پایه، ابراهیم الماسخاله سرمربی امید، فرشاد شکوری سرمربی ۱۷ سال و حامد خوشنا و سرمربی جوانان در دفتر باشگاه سپیدرود شرکت داشتند.

با توجه به آغاز بازی‌های هم‌زمان تیم‌های امید در لیگ برتر استان و جوانان در لیگ دسته اول کشور و آغاز تمرینات تیم بزرگسالان در این جلسه در خصوص تبادل بازیکن و تقویت تیم‌های پایه بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول