اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رییس دادگستری قشم: 1200 میلیارد تومان به بیت المال بازگشت/ کاهش 40 درصدی پرونده های طلاق

رییس دادگستری شهرستان قشم از بازگشت 207 هکتار زمین به ارزش هزار و 200 میلیارد تومان با دستور قضایی به بیت المال خبر داد.

رییس دادگستری قشم: 1200 میلیارد تومان به بیت المال بازگشت/ کاهش 40 درصدی پرونده های طلاق

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، رضا صفایی رییس کل دادگستری قشم روز یکشنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته قوه قضاییه گفت: با همراهی تیم جدید مستقر در سازمان منطقه آزاد، همت دستگاه قضا و سایر مسئولین شهرستان، بخش قابل توجهی از این اموال به بیت المال بازگشته و امیدواریم این روند کماکان ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به اقدامات جدید دستگاه قضا در قشم بیان داشت: هم اکنون ارجاع درخواست ها که پیش از آن سه تا چهار ماه به طول می انجامید، آنی شده و روند صدور سوء پیشنیه نیز که قبلا چند روز به درازا می کشید، به چند ساعت کاهش یافته است.

 

رییس دادگستری شهرستان قشم همچنین با ابراز خرسندی از کاهش 40 درصدی پرونده های طلاق و اختلافات خانوادگی، افزود: در این مدت تلاش شده تا با حل اختلافات و انجام صلح و سازش، از وقوع طلاق تا حد امکان جلوگیری شود.

وی ضمن اعلام حمایت از رسانه های رسمی در انعکاس اخبار و رویداداهی جزیره بیان کرد: برخی رسانه های مجازی اقدام به توهین به افراد واشخاص در این فضا می کنند تا برای خود وجهه ای بسازند؛ در حالیکه دستگاه قضا به شدت با آنان برخورد خواهد کرد.

صفائی، نتیجه امنیت کنونی شهرستان را تلاش نیروهای مرزبانی، نظامی و انتظامی، امنیتی و در نهایت قضایی برشمرد و تاکید کرد: با همکاری و همیاری مردم با مسؤولین امنیتی، می توان آرامش را قرین جزیره زیبای قشم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب قشم نیز گفت: خبرنگاران به عنوان چشم بیدار و گوش شنوای مسؤولین هستند و مسئولیت ایشان در رساندن مسائل و مشکلات به گوش مسئولین، الهی است.

امید مهدوی مجد بیان کرد: همگان باید برای نیل به توسعه و اجرای صحیح قانون و برقراری عدل و عدالت تلاش کنند و در این راستا دادستانی برای احقاق حقوق عامه آمادگی کامل دارد.

انتهای پیام/88074

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول