اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تکمیل زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی شهرکرد در اولویت قرار گرفت

سرپرست معاونت امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سعی می‌کنیم هر چه سریعتر زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی استان تکمیل شود و به شرایط ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری برسد.

تکمیل زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی شهرکرد در اولویت قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، علی حیدری در شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت چهارمحال و بختیاری در خصوص مشکلات زیرساختی در منطقه ویژه اقتصادی استان، گفت: به دلیل نبود زیرساخت سرمایه‌گذاران تمایلی به سرمایه‌گذاری در این منطقه نداشتند.

سرپرست معاونت امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در دو سال گذشته مبلغی بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان به منطقه ویژه اقتصادی استان جهت تکمیل زیرساخت‌ها اختصاص پیدا کرد، اما متاسفانه به دلایل مختلف موافقت‌نامه به امضای استاندار سابق نرسید و این اعتبار از دست رفت.

وی گفت: نشست‌های متعددی برای حل بحران منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولان استانی برگزار شد، سعی می‌کنیم هر چه سریعتر زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی استان تکمیل شود و به شرایط ایده‌آل برسد.

در ادامه محمدکاظم منزوی با تاکید بر اینکه باید قوانین، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های دست و پاگیر برای تسهیل امورات صنعتگران حذف شود، اظهار کرد: در این جلسه نتایج طرح تحقیقاتی پایش محیط کسب و کار ارائه شد که متاسفانه این استان در این طرح و بر اساس مولفه‌ها رتبه خوبی را کسب نکرده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: تفسیر قوانین و بخشنامه‌ها توسط ادارات و برخورد با صنعتگران در دستگاه‌های اجرایی یکی از مولفه‌های طرح پایش محیط کسب و کار است، باید این رویه‌ها با توجه به اختیارات استان تغییر کند، اگر در چارچوب اختیارات نتوانیم کاری انجام بدهیم، می‌توان با پیشنهادات این رویه‌ها از طریق هیات اصلاح قوانین و مقررات اصلاح کرد.

انتهای پیام/68033
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول