اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

همه روحانیون و ائمه جمعه خدمتگزار مردم هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان گفت: افتخار آن است که ائمه جمعه و جماعات در مسیر ائمه اطهار بوده و روحیه خدمتگزاری و تواضع در برابر مردم در تمامی ابعاد زندگی آنان وجود دارد.

همه روحانیون و ائمه جمعه خدمتگزار مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در استان اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اصفهان اظهار کرد :در کلام امیرمؤمنان است که هرکسی که بخواهد سرپرست قومی را برعهده گیرد، باید ابتدا خود در مسیر الهی قدم برداشته و سپس برای هدایت مردم قدم بردارد.

وی افزود: افتخار آن است که ائمه جمعه و جماعات در مسیر ائمه اطهار بوده و روحیه خدمتگزاری و تواضع در برابر مردم در تمامی ابعاد زندگی آنان وجود دارد.

طباطبایی‌نژاد ادامه داد: ائمه جمعه و جماعات آن چیزی را عمل می‌کنند که همواره مورد تأکید دین مبین اسلام بوده و قطعا عمل به سیره نبوی در زندگی سعادت دنیا و آخرت را به دنبال خواهد داشت.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان با اشاره به گرامیداشت هفته قوه قضائیه بیان کرد: شهادت شهید مظلوم آیت الله بهشتی شوک عجیبی به جامعه ایران اسلامی و مردم وارد ساخت که اگر نبود نفس قدسی  و کلام نورانی امام(ره)، در بسیاری از مردم یأس و ناامیدی اتفاق می‌افتاد که حضرت امام(ره) با تعبیر خاصی که از شهید مظلوم بهشتی داشتند، قلوب غم‌بار مردم را آرام کردند.

وی در پایان گفت: به توفیق الهی ائمه جمعه و جماعات ما، با تشکیل ستادهای احیاء امر به معروف و نهی از منکر با محوریت ائمه جمعه در شهرستان‌ها، بار دیگر محوریت اقدامات فرهنگی پس از ۲ سال بیماری کرونا را به مساجد بازگشت.

 

به گزارش فارس، در ابتدای این جلسه ائمه جمعه گزارشی از مهمترین اقدامات خود را حضور آیت‌الله طباطبایی‌نژاد نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان ارائه کردند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۸/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول