اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مجموعه‌های ورزشی آموزش و پرورش سمنان در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد

با اجرای طرح شهید خرازی، مجتمع‌های ورزشی آموزش و پرورش استان سمنان آخر هفته‌ها در اختیار دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان قرار می‌گیرد.

مجموعه‌های ورزشی آموزش و پرورش سمنان در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا حاجی‌قاسمی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از امروز طرحی موسوم به شهید خرازی با هدف طرح آزادسازی مجموعه‌های آموزشی و ورزشی در استان سمنان اجرا می‌شود تا مجموعه‌ها و مکان‌هایی که امکان انجام فعالیت‌های ورزشی را دارند و متعلق به آموزش و پرورش هستند، در اختیار دانش‌آموزان و والدین قرار گیرد.

وی گفت: طرح آزادسازی مجموعه‌های آموزشی و ورزشی با رویکرد خانواده‌محوری و دسترسی آسان والدین و دانش‌آموزان به فضاهای ورزشی، ایجاد نشاط، شادابی و امیدآفرینی در خانواده‌ها، غنی‌سازی اوقات فراغت، پیشگیری از اضافه‌وزن و چاقی، اجرای فعالیت‌های ورزشی برای ارتقای سواد حرکتی و ترویج و توسعه ورزش‌های همگانی آغاز شده و با جدیت در حال پیگیری است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد: با آزادسازی مجموعه‌های ورزشی به دنبال چرخش تحولی، از اختصاصی‌سازی به عمومی‌سازی، عدالت‌محوری با رویکرد مردم‌محوری و مردم‌داری هستیم.

حاجی‌قاسمی بیان کرد: در این راستا اماکن متعلق به آموزش و پرورش استان سمنان، آخر هفته‌ها در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: براین اساس در روزهای پنجشنبه دختران دانش‌آموز و مادرانشان و در روزهای جمعه پسران دانش‌آموز به همراه پدرانشان از این فضاها استفاده خواهند کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان خاطرنشان کرد: با همراهی مدارس سراسر استان با این هدف که ورزش والدین در کنار فرزندانشان نهادینه شود، این طرح در تمام شهرهای استان اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول