اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

ارائه ۱۹ ساعت برق رایگان به کشاورزان ایلامی همکار در مدیریت مصرف

مدیرعامل شرکت برق استان ایلام گفت: کشاورزان همکار در مدیریت مصرف در صورت خاموشی دستگاه‌ها و پمپ‌های آب به مدت پنج ساعت، ۱۹ ساعت به صورت رایگان از انرژی برق می‌توانند، بهره‌مند شوند.

ارائه ۱۹ ساعت برق رایگان به کشاورزان ایلامی همکار در مدیریت مصرف

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز هادی شیرخانی مدیرعامل شرکت برق استان ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: سال گذشته به علت هم افزایی مسائل متعدد از جمله خشکسالی، پدیده شوم رمز ارزها و... موجب شد از اواخر اردیبهشت به ناچار برای نجات شبکه‌های برق، خاموشی اعلام شود که خود این موضوع بر خلاف خواسته ما بود.

وی افزود: امسال با به کار گیری ظرفیت‌های کشور خاموشی ناشی از ناترازی تولید و مصرف نداشتیم اما خاموشی ناشی از حوادث جزو لایفنک صنعت برق بوده و رخ داده است.

مدیرعامل شرکت برق استان ایلام گفت: از این به بعد عزم جدی و همیاری مردم عامل اصلی و تاثیرگذار در اعمال بار اضطراری است؛ تقاضای ما مصرف نکردن نیست ما به هوشمندانه مصرف کردن تاکید داریم.

وی ادامه داد: مردم از دستگاه‌های پر مصرف برقی در ساعات پیک یعنی 13_17 و 19_23 که ساعت اوج مصرف است استفاده نکنند.

شیرخانی ادامه داد: کشاورزان همکار در مدیریت مصرف در صورت خاموشی دستگاه‌ها و پمپ‌های آب به مدت پنج ساعت، ۱۹ ساعت باقیمانده به صورت رایگان از انرژی برق می‌توانند، بهره‌مند شوند و یکسری اقداماتی انجام داده‌ایم تا خاموشی صورت نگیرد که از جمله آنها این است که صنعت یک روز در هفته فعالیت نداشته باشد. 

وی افزود: در روز گذشته 10 درصد افزایش مصرف داشتیم، نسبت به سال گذشته 6/4 افزایش مصرف داشتیم و متوسط افزایش مصرف کمتر از 5 درصد نیست. 

انتهای پیام 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول