اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

اعتیاد آسیب بزرگ اجتماعی در کشور/ آمار بالای کشف مواد مخدر

رئیس شورای شهر تهران گفت: عده زیادی در کشور به اعتیاد مبتلا هستند و یکی از معضلات امروز شهرهای ما اعتیاد است؛ در این زمینه پدران و مادران وظیفه بزرگی بر دوش دارند که فرزندانشان گرفتار این آسیب بزرگ اجتماعی نشوند.

اعتیاد آسیب بزرگ اجتماعی در کشور/ آمار بالای کشف مواد مخدر

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی چمران در صحن امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه مواد مخدر در دنیا به عنوان کالای سودآور با جرم و جنایت همراه است، اظهار کرد: این موضوع یکی از منابع درآمد فراوان و مناسبی است که عده ای از آن درآمد سرشاری دارند.

رئیس شورای شهر تهران با اعلام اینکه در ایران آمار کشف بسیار بالاست، خاطرنشان کرد: عده زیادی در کشور به اعتیاد مبتلا هستند و یکی از معضلات امروزی شهرهای ما اعتیاد است. در این زمینه پدران و مادران وظیفه بزرگی بر دوش دارند که فرزندانشان گرفتار این آسیب بزرگ اجتماعی نشوند.

وی با اشاره به سالروز سوء قصد به مقام معظم رهبری تصریح کرد: خوشبختانه این سوء قصد به نتیجه نرسید و امیدواریم لطف الهی شامل حال رهبری که در تمام موارد توانستند در دریای طوفانی این منطقه، کشتی جمهوری اسلامی را با سلامت عبور دهند، شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول