اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

جمشیدیان: انتخاب مورایس هوشمندانه بود/سپاهان می‌تواند نقل و انتقالات را به خوبی به پایان برساند

بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان گفت: ژوزه مورایس نیاز به زمان دارد تا با فرهنگ، لیگ و بازیکنان ما آشنا شود و برای نخستین فصل حضور در فوتبال ایران چالش‌هایی را پیش رو خواهد داشت که می‌تواند با غلبه بر آن‌ها در مسیر موفقیت گام بردارد.

جمشیدیان: انتخاب مورایس هوشمندانه بود/سپاهان می‌تواند نقل و انتقالات را به خوبی به پایان برساند

احمد جمشیدیان کاپیتان اسبق سپاهان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در رابطه با انتخاب ژوزه مورایس پرتغالی به عنوان سرمربی سپاهان اظهار داشت: پس از جدایی غیرمنتظره محرم نویدکیا از سپاهان، مدیران این باشگاه کار سختی برای انتخاب جانشین وی داشتند؛ انتخاب مورایس از سوی مدیریت باشگاه بسیار هوشمندانه بود و امیدوارم بتواند سپاهان را به اهدافی که دارد برساند.

وی با اشاره به روند طلایی‌پوشان در چند سال اخیر، خاطرنشان کرد: سپاهان ۲ فصل خوب را با امیر قلعه‌نویی پشت سر گذاشت که شامل یک نایب‌قهرمانی بود و شاید اگر اتفاقات بازی با پرسپولیس نبود، فصل دوم با رتبه‌ای بهتر از پنجمی تمام می‌شد؛ روند خوب سپاهان با محرم نویدکیا ادامه یافت و سپاهان ۴ سال پیاپی در مقاطع بسیاری صدرنشین لیگ و همیشه مدعی قهرمانی بوده است.

جمشیدیان افزود: با این تفاسیر فکر می‌کنم مأموریت مورایس به ثمر رساندن این روند ۴ ساله با کسب عنوان قهرمانی است؛ البته ایشان نیاز به زمان دارد تا با فرهنگ، لیگ و بازیکنان ما آشنا شود و برای نخستین فصل حضور در فوتبال ایران چالش‌هایی را پیش رو خواهد داشت که می‌تواند با غلبه بر آن‌ها در مسیر موفقیت گام بردارد.

کاپیتان اسبق سپاهان در پاسخ به این سوال که دلایل عدم موفقیت زردپوشان دیار زاینده‌رود و محرم نویدکیا در فصل گذشته چه بود، گفت: برای قهرمانی در یک تورنمنت کوتاه‌مدت، نتیجه‌گیری در چند بازی، تیم را به هدف دلخواه خواهد رساند؛ اما برای موفقیت در لیگ برتر باید در نتیجه‌گیری ثبات وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: چیزی که در سپاهان شاهد بودیم این بود که در اکثر بازی‌ها تیم کیفیت لازم برای پیروزی را داشت اما این اتفاق رخ نمی‌داد؛ در فاز دفاعی و هجومی تیم اشکالاتی وجود داشت، در کنار همه این‌ها از عملکرد فوق‌العاده استقلال در فصل گذشته نمی‌توان به سادگی‌ عبور کرد.

جمشیدیان با تشریح وضعیت بازار داخلی در فصل نقل و انتقالات گفت: بازار داخلی ما، بازار پر ستاره‌ای نیست و ۷۰ درصد بازیکنان تأثیرگذار فوتبال ایران لژیونر هستند؛ سپاهان قطعا باید در کنار حفظ بازیکنان فعلی خود، به دنبال جایگزین کردن بازیکن در پست‌هایی که بازیکن از دست داده باشد؛ طبیعتا باید از ۴ سهمیه خارجی خود به نحو احسن استفاده کند که با توجه به حضور یک سرمربی خارجی، شناخت و انتخاب بازیکن خارجی برای سپاهان راحت‌تر از قبل خواهد بود.

کاپیتان اسبق سپاهان در پایان خاطرنشان کرد: درست است که سپاهان بازیکنان خوبی را از دست داده است، اما این به معنای ناکامی نیست و با توجه به خبرهایی که به گوش می‌رسد، احساس می‌کنم سپاهان می‌تواند فصل نقل و انتقالات را به خوبی به پایان برساند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول