اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی در دماوند و رودهن ساخته می‌شود

فرماندار شهرستان دماوند، گفت: ساخت درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی در دماوند و رودهن، در دستور کار قرار گرفت.

درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی در دماوند و رودهن ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند عصر امروز امروز در حاشیه برگزاری جلسه هم اندیشی اراضی دولتی برای خدمات رسانی بهتر که با حضور نماینده مردم شهرستانهای دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل درمان سازمان تأمین‌ اجتماعی و دیگر مسؤولان برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه برخی زمین هایی که به صورت آموزشی، ورزشی و درمانی در نظر گرفته شده بود، چندین سال، عملیات اجرایی آنها آغاز نشده بود.

وی گفت: هماهنگی های لازم در خصوص نحوه واگذاری زمین ها با مدیرکل راه و شهرسازی انجام شد که تصمیمات خیلی خوبی انجام شد.

فرماندار دماوند به مشکلات رودهن اشاره و بیان کرد: با تصمیماتی که گرفته شد و با هماهنگی هایی که با شهرداری رودهن انجام دادیم مقرر شد زمین واگذار شود تا در رودهن درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی احداث شود.

طاهرخانی ادامه داد: هماهنگی های لازم جهت ساخت مجتمع آموزشی در شهرک پونا رودهن انجام شد و در این منطقه مشکل خاصی نخواهیم داشت که این مجتمع شامل سه مدرسه مجهز آماده خدمات رسانی به دانش آموزان خواهد بود.

وی درخصوص طرح‌های دماوند گفت: درمانگاه تأمین اجتماعی در دماوند هم چندین سال به وقفه افتاده بود و با هماهنگی های لازم قرار شد سازمان تأمین اجتماعی در آینده نزدیک عملیات عمرانی خود را آغاز کنند و چه در دماوند و چه در رودهن تا ۶ ماه آینده پروژه عمرانی را آغاز و تا سه سال آینده تحویل خواهند داد.

فرماندار دماوند به موضوع آرامستان اشاره و ادامه داد: یکی از پیگیری های به حق مردم دماوند، آرامستان بود که مقرر شد زمینی به شهرداری اختصاص و ساخت آرامستان جدید آغاز شود.

وی تصریح کرد: سپاه شهرستان اعلام آمادگی کرد که اگر زمینی با کاربری درمانی و ورزشی در اختیار قرار داده شود، آمادگی ساخت درمانگاه و مکان ورزشی را در منطقه کم برخوردار همانند مسکن مهر را آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول