اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار و اماکن پذیرایی در طرقبه وشاندیز

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: در راستای سیاستهای کنترلی بازار از امروز نظارت بر اماکن پذیرایی و بازار اقلام اساسی در طرقبه و شاندیز تشدید می‌شود.

آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار و اماکن پذیرایی در طرقبه وشاندیز

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مرتضی مدنی مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی ظهر امروز در جلسه کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان طرقبه وشاندیر گفت: هرگونه افزایش قیمت منوط به مصوبه ستاد تنظیم بازار شهرستان به ریاست فرماندار این شهرستان است و تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد جدی خواهد داشت .

وی با اشاره به مصوبه سران قوا مبنی بر پلمب و نصب بنر، افزود: این موضوع با جدیت دنبال می شود و متولیان امر بازرسی در سازمان صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی نیز نظارت و کنترل بر بازار بویژه بازار اقلام اساسی را تشدید خواهند کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: ورود بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت به حوزه اجاره بها و نظارت جدی بر بنگاههای املاک نیز ضروری است.

مدنی تصریح کرد: با متخلفانی که به رغم مصوبه سران قوا اقدام به افزایش اجاره بها می‌کنند و واحدهای بنگاه املاکی که این اجاره‌های غیرقانونی را تنظیم و منعقد می‌کنند، باید به شدت برخورد کرده و متخلفان به تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی معرفی شوند.

وی گفت: بازدارندگی همه این اقدامات نظارتی منوط به اجرای سریع احکام است که جز با همراهی نیروی انتظامی امکانپذیر نخواهد بود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول