اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

فعالیت مدیران در «شفت» شبانه‌روزی باشد

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با تأکید بر اینکه افرادی که مسئولیت بر عهده می‌گیرند فعالیتشان باید به‌صورت شبانه‌روزی باشد، گفت: مدیران دولت رئیسی برای رفع عقب‌ماندگی‌ها تلاش فراوان به خرج دهند فرصتی برای تنبلی باقی نمانده است.

فعالیت مدیران در «شفت» شبانه‌روزی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، خلیل بهروزی فر امروز در دومین شورای اداری شهرستان شفت با تأکید بر اینکه مطالبه گری کلید حل بسیاری از مشکلات است، اظهار کرد: اتحاد و انسجام دستگاه‌های اجرایی در شهرستان شفت می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

برای خدمت به مردم برنامه‌ریزی کنید

وی با بیان اینکه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی امری خطیر و مهم است، افزود: مدیران برای ارائه خدمت به شهروندان باید با مدیریت زمان و برنامه‌ریزی حرکت کرده تا بتوانند موفق عمل کنند.

فعالیت مدیران در شفت شبانه‌روزی باشد/ فرصتی برای تنبلی نمانده!

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با تأکید بر اینکه افرادی که مسئولیت بر عهده می‌گیرند فعالیتشان باید به‌صورت شبانه‌روزی باشد، گفت: مدیران دولت رئیسی برای رفع عقب‌ماندگی‌ها تلاش فراوان به خرج دهند فرصتی برای تنبلی باقی نمانده است.

تعلل در خدمت‌رسانی از مدیران شفت پذیرفتنی نیست

بهروزی فر بر ضرورت حضور میدانی مدیران برای شناسایی و حل مشکلات در شفت تأکید کرد و افزود: تعلل در خدمت‌رسانی به شهروندان از سوی هیچ مدیر شهرستانی پذیرفته نیست.

 

گلایه مردم شفت از پاسخگویی رؤسای ادارات

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از شهروندان از روند پاسخگویی رؤسای ادارات گله‌مند هستند، افزود: شایسته نیست با مردم در این شرایط فشار اقتصادی این‌گونه برخورد شود.

اصلاح نظام اقتصادی اقدام شجاعانه دولت سیزدهم است

بهروزی فر با بیان اینکه اصلاح نظام اقتصادی و حذف دلالان این عرصه از نقاط قوت و اقدام شجاعانه دولت سیزدهم است، گفت: برخی افراد سودجو که از این اصلاح ضرر می‌کنند به دنبال جریان سازی و فرافکنی علیه دولت هستند که دستگاه قضا باید با این افراد به‌شدت برخورد کند.

شورای عالی کار باید حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی را مصوب کند

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با اشاره به اینکه شورای عالی کار باید حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی را مصوب کند، بیان کرد: متأسفانه این مصوبه توسط هیئت دولت تنفیذ شده و نمی‌تواند در آن دخل و تصرف کرد که باعث رنجش بازنشستگان شده است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری خواستار توجه بیشتر به بازنشستگان هستند، افزود: این قشر در سال جاری تنها با افزایش حقوق ۱۰ درصدی مواجه شده است.

بهروزی فر با اشاره به پیگیری مجلس در جهت بهبود معیشت بازنشستگان، گفت: مجلس تلاش می‌کند تا درصد افزایش حقوق بازنشستگان متناسب با افزایش نرخ تورم باشد.

مدیران تمام‌وقت خود را صرف ارتقای شفت کنند

مهدی نقدی، سرپرست فرماندار شفت نیز در این نشست با تأکید بر حسن اجرای امور از سوی مدیران، اظهار کرد: مدیران اجرایی در چنین شرایط نباید به دنبال حواشی باشند و تمام‌وقت خود را باید صرف ارتقای شهرستان کنند.

 

همه به شفت کمک کنید

وی با اشاره به اینکه این شهرستان با توجه به ظرفیت‌های موجود و نزدیکی به مرکز استان نباید جز شهرستان‌های محروم کشور باشد، افزود: همه فعالان عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی باید برای پیشرفت شفت کمک کنند.

90 درصد مدیران شفت پای‌کار هستند

سرپرست فرمانداری شفت با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد از مدیران شهرستان شفت برای خدمت‌رسانی پای‌کار هستند، اضافه کرد: مدیران استانی نیز باید برای کمک به توسعه و پیشرفت شفت پای‌کار باشند.

 

بازآفرینی پروژه‌های عمرانی شفت اولویت نسخت مدیران باشد

نقدی با تأکید بر اینکه بازآفرینی در پروژه‌های عمرانی که با همکاری بنیاد مسکن و شهرداری شفت در حال انجام است باید به اولویت کاری مدیران تبدیل شود، گفت: پیگیر استقرار اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان هستیم و مکان این اداره نیز مشخص و به‌زودی اجرایی می‌شود.

رؤسای ادارات از مسؤولین ارشد شفت مطالبه گری کنند

حجت‌الاسلام سید عبدالله هاشمی، امام‌جمعه شفت نیز در این نشست با تأکید بر مطالبه گری، اظهار کرد: رؤسای ادارات در شفت مطالبه گری از مسئولین ارشد شهرستان را در دستور کار قرار دهند.

 

وی با بیان اینکه در بخش کشاورزی انتقادات و مشکلات فراوان وجود دارد، افزود: مسئولان تلاش کنند در ارائه آمار و عملکردها به نقاط ضعف و کمبودها بیشتر توجه کنند.

از فقدان اداره تبلیغات اسلامی در شفت متعجبم!

امام‌جمعه شفت با اشاره به اینکه ۱۵۰ مسجد و هفت خانه عالم در شهرستان شفت فعال است، گفت: جای تعجب است که این شهرستان چرا اداره تبلیغات اسلامی ندارد.

هاشمی با تأکید بر اینکه پیگیر هستیم تا اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان شفت مستقر شود، گفت: این کمبود قطعاً آسیب فرهنگی در شفت ایجاد می‌کند.

برخی قوانین کشور بازدارنده نیست

وی با اشاره به فرارسیدن هفته قوه قضائیه و تبریک به فعالیت این عرصه گفت: متأسفانه برخی از قوانین بازدارنده نیست که شایسته است دستگاه قضائی در این خصوص قوی‌تر عمل کنند.

 

امام‌جمعه شفت به سرقت انبوهی از کابل‌های برق در سطح شهرستان انتقاد کرد و گفت: سرقت از کابل‌های برق و تلفن در شفت به‌صورت قابل‌توجه ای در حال افزایش است و دزدان پس از دستگیری آزادانه در شهر جولان می‌دهند.

هاشمی خواستار رفع مشکلات اصلی شهرستان شفت شد و گفت: باید هرچه سریع‌تر این شهرستان با محرومیت‌زدایی به جایگاه اصلی خود برسد و مطالبه گری و پیگیری می‌توانند کلید حل موانع موجود باشد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول