اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سهم اشتغال جوانان هرمزگان در صنایع افزایش می یابد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: سهم اشتغال جوانان هرمزگان در صنایع افزایش می یابد.

سهم اشتغال جوانان هرمزگان در صنایع افزایش می یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی معین وزیری مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان صبح امروز گفت: دغدغه مردم استان هرمزگان در خصوص به کار گیری جوانان و به ویژه دانش آموختگان مراکز دانشگاهی در صنایع استان یکی از خواسته‌های به حق و اساسی است، البته اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه تحقق این موضوع خود را مسئول می داند.

وی افزود: سامانه جستجوی شغل در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعال است تا کارفرمایان، نیروی کار مورد نظر را بر اساس فرصت های شغلی اعلامی خود یافته و نیروهای کار نیز اطلاعات خود مانند تحصیلات و مهارت‌ها و سوابق کاری را در این سامانه بارگذاری کنند.

به گفته معین وزیری، این سامانه می تواند فرآیند دستیابی کارفرمایان به نیروی کار مورد نیاز و جویندگان کار به فرصت شغلی مناسب را به راحتی فراهم آورد.

مدیرکل کار هرمزگان تصریح کرد: سامانه جستجوی شغل یک فضای مناسب برای درخواست نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان استان بوده که از این طریق در کمترین زمان ممکن می‌توانند نیروی مورد نیاز خود را تامین کنند.

وی همچنین عنوان کرد: کاریابی های فعال استان هرمزگان می توانند با اتصال به این سامانه در فرآیند کاریابی و تامین شغل برای کارجویان اقدام کنند.

انتهای پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول