اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

واکنش امام جمعه چادگان به گلایه مردم از عملکرد مسوولان این شهرستان

امام جمعه چادگان با اشاره به گلایه‌ مردم از مسوولان این شهرستان در حضور وزیر نیرو گفت: نباید نیروهای انقلابی احساس ناامیدی کنند و فکر کنند نسبت به انقلابیون بی توجهی می‌شود، جوانان انقلابی برای اینکه این دولت روی کار بیاید زحمات زیادی کشیده‌اند و آن چیزی هم که می‌گویند دغدغه شهرستان است نه منافع فردی البته نیاز است که در نحوه بیان مطالبه دقت شود.

واکنش امام جمعه چادگان به گلایه مردم از عملکرد مسوولان این شهرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از چادگان، حجت الاسلام سید محمود بنی‌جمالی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته چادگان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران با وفای ایشان و هفته دادگستری اظهار داشت: شهید بهشتی شخصیتی جامع و فرازمانی داشت یعنی از زمان خود بسیار جلوتر بوده و افق‌های‌ روشنی را می‌دید، با توجه به همین ویژگی برنامه‌ریزی‌های او با در نظر گرفتن آینده بود و از جمله اقدامات مهم این شهید بزرگوار می‌توان به تاسیس مدرسه علمی حقانی و حزب جمهوری اشاره کرد.

وی با بیان اینکه هدف از تشکیل حکومت، تحقق عدالت است، توضیح داد: بار سنگین تامین عدالت به عهده قوه قضائیه می‌باشد که اقدامی دشوار است زیرا افرادی که منافعشان در بی‌عدالتی است در برابر این دستگاه می‌ایستند در این راستا نیاز است دستگاه قضا شجاع، با اقتدار و دارای استقلال باشد زیرا سه ضلع استقلال، اقتدار و سلامت است که می‌تواند جامعه را به عدالت برساند.

بنی‌جمالی با اشاره به حجم زیاد پرونده ها در دادگاه‌ها با یادآوری اینکه حل بسیاری از این  پرونده‌ها به‌دست قوه مقننه و با کمک اصلاح قوانین ممکن است، گفت: علت بخشی از زیاد بودن پرونده‌ها به عدم اطلاع از مسائل حقوقی باز می‌گردد و بخش دیگر پرونده‌ها، مربوط به اداراتی است که قوه قضائیه را سنگر خود کرده‌اند و نیاز است که دستگاه قضا نسبت به آن ها هوشیار باشد.

امام جمعه چادگان با انتقاد از عملکرد اداره منابع طبیعی و حجم شکایات این نهاد از مردم شهرستان اظهار کرد: بیش‌ترین شکایات شهرستان چادگان مربوط به منابع طبیعی مانند شکایت از دامدار،باغدار، کشاورز و... است و در این راستا از دستگاه قضا می‌خواهم با این تعداد از پرونده‌های مربوط به منابع طبیعی، فکری به حال مردم کند زیرا در مواردی اثبات شده است که حق با مردم است.

وی با بیان اینکه دستگاه قضا باید رئیس منابع طبیعی را الزام کند تا چند روز در هفته را میان مردم روستا و کشاورزان برود و آن‌ها را توجیه کند، خاطرنشان کرد: اگر این اقدام تاثیری نداشت منابع طبیعی شکایت خود را انجام دهد اما شاهدیم که در شهرستان چادگان چنین روندی طی نمی‌شود و مستقیما به شکایت می‌پردازند.

بنی جمالی یادآور شد: لازم است که قوانین اجرا شود اما در کنار آن نیاز است که ملاحظاتی هم باشد یعنی ابتدا اقناع سازی و توجیه مردم اتفاق افتد و شکایت مرحله آخر باشد.

امام جمعه چادگان با اشاره به سفر نماینده هیات دولت به شهرستان چادگان گفت: سفر وزیر نیرو به عنوان نماینده رئیس جمهور سفر با برکتی بود و مصوبات خوبی هم داشت. 

وی با اشاره به گلایه‌های جریان انقلابی از عملکرد مسوولان در حضور وزیر نیرو گفت: نباید نیروهای انقلابی احساس ناامیدی کنند و فکر کنند نسبت به انقلابیون بی توجهی می‌شود، جوانان انقلابی برای اینکه این دولت روی کار بیاید زحمات زیادی کشیده‌اند و مواردی که بیان می‌کنند دغدغه شهرستان است نه منافع فردی، البته نیاز است که در نحوه بیان مطالبه باید دقت شود.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول