اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

15 کیلومتر شبکه برق شهرستان زرآباد اصلاح می شود

مدیرعامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان،گفت: با توجه به درخواست فرماندار زرآباد،15 کیلومتر شبکه برق این شهرستان تا پایان سالجاری اصلاح می شود.

15 کیلومتر شبکه برق شهرستان زرآباد اصلاح می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زرآباد، خلیل عوض زاده در جلسه بررسی مسائل و مشکلات برق شهرستان زرآباد با حضور فرماندار و سایر دستگاه های اجرایی شهرستان،اظهار داشت: پنج هزار 479 روستا در استان سیستان و بلوچستان از نعمت برق برخوردار هستند و بحمدالله همه روستاهای شهرستان زرآباد از نعمت برق برخوردار هستند.

وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده تاکنون هیچ گونه محدودیتی در زمینه خاموشی در استان سیستان و بلوچستان نداشتیم.

وی ادامه داد: همه مردم استان کمک کند تا از پیک تابستان با موفقیت گذر کنیم و اداراتی که مشارکت حداکثری را نداشته باشند قطعا برق اداره مذکور قطع خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به پراکندگی روستاهای شهرستان زرآباد و آب و هوای خاص این منطقه،تمام تلاش همکاران رفع مشکلات برقی این شهرستان است و قطعا زرآباد ویژه دیده خواهد شد.

پیشگیری از افت ولتاژ برق مهمترین دغدغه مردم زرآباد است

فرماندار شهرستان زرآباد نیز در این جلسه،با اشاره یه ارتقای پست 63 کیلوواتی این شهرستان،گفت: استقرار اتفاقات برث در بخش کاروان این شهرستان امری ضروری است.

نعمت الله نجاری اظهار داشت: متاسفانه به دلیل شرجی بودن هوا،تمامی کابل و بسیاری از تیرهای برق فرسوده شدند و نیاز به اصلاح دارند.

وی ادامه کرد: شهرستان زرآباد قطب کشاورزی و پایتخت موزستان کشور است که امیدواریم در فصل تابستان در قسمت کشاورزی هیچ گونه خاموشی نداشته باشیم.

فرماندار زرآباد تصریح کرد: با کوچکترین قطعی برق در این فصل شاهد خسارت میلیاردی به کشاورزان به ویژه موزکاران منطقه خواهیم بود.

نجاری افزود: استقرار مدیریت اداره برق شهرستان،افزایش نیرو و جذب نیروی بومی،عدم اجرای طرح کنتور هوشمند کشاورزی تا تشکیل تیم مشترک فرمانداری،استانداری،اب منطقه ای،جهادکشاورزی و برق جهت ارزیابی این موضوع،جداسازی فیدر شهر با نوار ساحلی،توسعه شبکه برق در شهر و روستاها،افزایش تجهیزات،لزوم نصب ترانس در برخی از روستاها،روشنایی معابر شهر و روستاها و افزایش تجهیزات از مهمترین خواشته مردم شهرستان زرآباد در بحث برق است.

لازم به ذکر است،در پایان این جلسه مقرر شد تا پایان سال 10 ترانس برق برحسب نیاز در برخی از روستاهای شهرستان شهرستان نصب و تا پایان شهریور ماه دو کیلومتر روشنایی بلوار خلیج فارس با همکاری شهرداری و اداره برق انجام شود.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول