اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

برپایی میز خدمت دادگستری کل استان در مسجد چهارده معصوم(ع) خیابان مجاهد قزوین

میز خدمت دادگستری کل استان قزوین در مسجد چهارده معصوم(ع) خیابان مجاهد شهر قزوین(محله هادی آباد) برپا شد.

برپایی میز خدمت دادگستری کل استان در مسجد چهارده معصوم(ع) خیابان مجاهد قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، به‌ مناسبت هفته قوه قضائیه، میز خدمت دادگستری کل استان قزوین در مسجد چهارده معصوم(ع) خیابان مجاهد شهر قزوین(محله هادی آباد) برپا شد.

در این مراسم که با حضور علی شعبانی مدیر کل دادگستری استان، فولیان معاونت اجتماعی و پیشگیری جرائم دادگستری استان، حجت الاسلام کریمی رئیس دادگستری شهرستان قزوین و جمعی از مدیران انتظامی و شهرداری همراه بود، حجت الاسلام خلج امام جماعت محله هادی آباد ضمن تبریک فرارسیدن هفته قوه‌ قضائیه، به‌ تشریح مشکلات منطقه پرداخت.

وی در این خصوص اظهار کرد: اعتیاد، سرقت، مشکلات ساخت و ساز، خیابان کشی که‌ در دستور کار شهرداری قرار گرفته و عدم اجرای آن، عدم‌ رعایت مقررات راهنمایی رانندگی، خاموشی معابر عمومی و... از جمله معضلات و مشکلات جاری در این منطقه است که می طلبد مسئولان با نگاه ویژه ای به دغدغه های این منطقه محروم و رفع آن ها توجه داشته باشند.

در ادامه شعبانی مدیر کل دادگستری استان قزوین نیز با اشاره به‌ نقش فعال بودن مساجد و برپایی صفوف نماز در کاهش تخلفات و بزه های اجتماعی گفت: برای پیشگیری از وقوع جرم سه گروه باید همیاری و مساعدت کنند تا جرمی به‌ وقوع نپیوندد، اول مردم‌، دوم مسئولین و مدیران دستگاه ها که طبق قانون وظایف و تکالیفی دارند و سوم دستگاه قضایی می باشد که وظیفه اصلی اش پیشگیری از وقوع جرم است.

در پایان مردم‌ خیابان مجاهد(محله هادی آباد) در میز خدمت، مشکلات خود را با مسئولین مربوطه در میان گذاشتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول