اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

فرش «دوروی دویدُخ» خراسان‌شمالی راهی برای جذب گردشگر داخلی و خارجی/کمبود زیرساخت دلیل کاهش گردشگر در استان

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: آوازه فرش دوروی خراسان‌شمالی در کل دنیا پیچیده است و از این موضوع می‌توان برای جذب گردشگر داخلی و خارجی استفاده کرد.

فرش «دوروی دویدُخ» خراسان‌شمالی راهی برای جذب گردشگر داخلی و خارجی/کمبود زیرساخت دلیل کاهش گردشگر در استان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر استانی به خراسان شمالی و در بازدید از بازار صنایع‌دستی خراسان‌شمالی، اظهار کرد: بازار صنایع‌دستی مرکز استان خراسان‌شمالی بسیار غنی بوده و سبب خوشحالی است که چنین بازاری با سبک تاریخی و قدیمی در مرکز شهر موجود است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: آوازه فرش دوروی خراسان‌شمالی در کل دنیا پیچیده است و از این موضوع می‌توان برای جذب گردشگر داخلی و خارجی استفاده کرد.

وی در بازدید از بازار سنتی بجنورد از صنایع‌دستی خراسان‌شمالی تمجید کرده و ادامه داد: شرایط جذب مسافر و گردشگر را برای استان مهیا می‌کند.

این مقام مسئول افزود: فرش دوروی دویدخ و شیوه بافت و طرح و رنگ استفاده شده در آن بی‌نظیر است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، گفت:کمبود زیرساخت مناسب دلیل اصلی کشش پایین خراسان‌شمالی برای افزایش ماندگاری مسافر است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول