اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۴ تیر؛ نخستین پرواز حج تمتع از همدان به جده

مدیر فرودگاه همدان گفت: نخستین پرواز زائران حج تمتع چهارم تیرماه از همدان به فرودگاه جده انجام خواهد شد.

۴ تیر؛ نخستین پرواز حج تمتع از همدان به جده

علی‌اصغر جهانگیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از آغاز اعزام زائران حج تمتع از روز شنبه ۴ تیرماه خبر داد و اظهار کرد: شنبه نخستین پرواز زائران حج تمتع از همدان به جده انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه زائران از همدان طی سه روز به عربستان اعزام خواهند شد گفت: یک‌هزار و ۳۰۰ زائر همدان و کردستان که ۸۱۰ نفر همدانی و مابقی کردستانی است، به عربستان اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه همه مقدمات پرواز انجام شده است گفت: روز شنبه ۳ پرواز در ساعات ۵:۵۰ دقیقه صبح، ۱۴:۵۰ ظهر و ۲۳:۵۰ شامگاه، روز یکشنبه دو پرواز در ساعات ۱۱ صبح و ۲۱ شب و روز دوشنبه یک پرواز در ساعت ۶:۳۵ صبح به جده انجام خواهد شد.

مدیر فرودگاه همدان با اشاره به اینکه در مجموع ۶ پرواز و در هر پرواز ۲۱۵ زائر حج تمتع اعزام خواهند شد بیان کرد: تمهیدات لازم برای زائران حج کردستانی که نیاز به احرام و دوش قبل از اعزام دارند، دیده شده و مشکلی در این زمینه نیست.

وی در خصوص مشکل شلوغی و ازدحام در بدرقه زائران نیز گفت: بیشترین مشکل در استقبال است زیرا برای بدرقه زائران کردستان و شهرستان‌های همدان با اتوبوس به فرودگاه منتقل می‌شوند هر چند تدابیر لازم برای همدانی اندیشیده شده است.

جهانگیری در خصوص زمان برگشت زائران نیز افزود: زمان دقیق برگشت هنوز مشخص نیست اما احتمالا حدود ۳۱ تیر و یکم مردادماه زمان بازگشت زائران خواهد بود.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول