اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

افزایش تعداد تصادفات جاده‌ای در لرستان/ ۸ نفر در سه ماهه امسال غرق شدند

رئیس اورژانس لرستان از افزایش تعداد تصادف‌ها در استان طی سه ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، گفت: در این مدت ۴ هزار و ۲۱۱ مورد ماموریت تصادفی و ۱۹ هزار و ۸۵۲ مورد ماموریت غیرتصادفی توسط اورژانس انجام گرفته است.

افزایش تعداد تصادفات جاده‌ای در لرستان/ ۸ نفر در سه ماهه امسال غرق شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مهدی غیبی صبح امروز با اشاره به آمار سه ماهه ماموریت‌های اورژانس لرستان، اظهار کرد: در این بازه زمانی ۹۱ هزار و ۶۷۴ تماس با مراکز اورژانس سراسر استان گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سه ماهه امسال، ۲۴ هزار و ۶۳ مورد ماموریت توسط نیروهای اورژانس انجام شده است.

رئیس اورژانس لرستان از افزایش تعداد تصادف‌ها در استان طی سه ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، افزود: در این مدت ۴ هزار و ۲۱۱ مورد ماموریت تصادفی و ۱۹ هزار و ۸۵۲ مورد ماموریت غیرتصادفی توسط اورژانس انجام گرفته است.

غیبی بیان داشت: در این بازه زمانی همچنین ۱۴ هزار و ۶۳ مورد ماموریت‌ منجر به اعزام به بیمارستان و ۴ هزار و ۱۵۸ مورد ماموریت‌های غیرتصادفی منجر به اعزام به بیمارستان صورت گرفت.

وی در خصوص آمار غرق‌شدگی‌ها نیز گفت: در سه ماهه امسال ۸ مورد غرق‌شدگی داشتیم که نسبت به ۵ مورد مدت مشابه سال گذشته افزایش آمار را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول