اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تبدیل زندان قدیم کاشان به مرکز ماده 16 مصوبه ستاد مبارزه با مواد مخدر است

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان گفت: ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور مصوبه‌ای داشته است که سازمان زندان‌ها، زندان قدیم کاشان را که در حال حاضر بلا استفاده است برای ایجاد مرکز ماده ۱۶ و درمان معتادین متجاهری که در سطح شهر رها هستند و اصطلاحاً کارتن‌خواب نامیده می‌شوند اختصاص دهد.

تبدیل زندان قدیم کاشان به مرکز ماده 16 مصوبه ستاد  مبارزه با مواد مخدر است

محمد‌شریف زارعی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارتباط با آخرین وضعیت فعالیت زندان قدیم کاشان اظهار داشت:ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور مصوبه‌ای داشته است که سازمان زندان‌ها، زندان قدیم کاشان را که در حال حاضر بلا استفاده است برای ایجاد مرکز ماده ۱۶ و درمان معتادین متجاهری که در سطح شهر رها هستند و اصطلاحاً کارتن‌خواب نامیده می‌شوند اختصاص دهد.

وی ضمن اشاره به حضور در محدوده زندان قدیم کاشان و دیدار با نمایندگان مردم و کسبه مجاور زندان، افزود: با توجه به نگرانی‌ها و اعتراضات مردم، خصوصا مجاورین زندان قدیم کاشان، بنده خدمت همشهریان عزیز و کسبه محترم آن منطقه رسیدم و نمایندگان مردم و کسبه اعتراض خودشان را مطرح نمودند.

زارعی تصریح کرد: مرکز ماده ۱۶ برای درمان افرادی است که دچار مشکل شده و رها شده‌اند، خانواده ای ندارند و بایستی درمان شده و به جامعه بازگردند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان ادامه داد: در این مرکز دانشگاه علوم پزشکی، اداره بهزیستی، مرکز مشاوره و نیروی انتظامی مستقر خواهند بود و افراد تحت الحفظ به مرکز می‌آیند و تحت درمان قرار می‌گیرند و هزینه های آن را دولت پرداخت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه این افراد مطلقاً با کسی در ارتباط نخواهند بود، خاطرنشان کرد: این‌ افراد اجازه ملاقات با خانواده را ندارند و هیچ کس از افراد غیر وارد یا خارج این مرکز نخواهد شد.

زارعی با اشاره به طول مدت درمان هریک از این افراد اظهار داشت: این افراد بعد از گذشت مدت ۳ الی ۶ ماه از اینکه تحت درمان قرار گرفته‌اند، تحت الحفظ به شهر خودشان باز می‌گردند.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول