اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تابلوهای معابر شیراز جهت نمایش اطلاعات شهدا و مفاخر بارکدگذاری می‌شود

طرح بارکد گذاری تابلو‌های نام معابر و اماکن عمومی شهر جهت نمایش اطلاعات شهدا و مفاخر بزرگ و گرانقدر شیراز در کمیسیون فوق‌العاده صحن شورا بررسی شد.

تابلوهای معابر شیراز جهت نمایش اطلاعات شهدا و مفاخر بارکدگذاری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، نصیری رییس کمیسیون هوشمندسازی، فناوری‌های نوین و اطلاعات شورا گفت: در جلسه کمیسیون فوق‌العاده‌ایی که با کمیسیون نامگذاری به صورت مشترک برگزار شد طرح بارکد گذاری تابلو‌های نام معابر و اماکن عمومی شهر جهت نمایش اطلاعات شهدا و مفاخر بزرگ و گرانقدر شیراز بررسی شد.

نصیری افزود: شهرداری موظف است با کمک از کدهای QR ( Quic Response) (شناسه پاسخ سریع) یا هر روش دیگر که بتوان اطلاعات را بروزرسانی کرد، نام‌هایی که روی تابلوهای سطح شهر است را بروزرسانی نماید و روش اجرای برنامه مذکور را تا یک‌ماه آینده به شورا اطلاع دهد.

رییس کمیسیون هوشمندسازی، فناوری‌های نوین و اطلاعات شورا خاطر نشان کرد: پیرو مصوبه شورا کلیه مناطق شهرداری و معاونت حمل و نقل و ترافیک موظف اند با استفاده از روش بررسی میدانی، نامگذاری‌های معابر و اماکن عمومی که توسط کمیسیون نامگذاری شورا مصوب شده را جهت ثبت وضعیت دقیق نامگذاری معابر و اماکن عمومی و مغایرت‌های موجود در سامانه منام بروزرسانی کنند.

انتهای خبر/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول