اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۸ هزار مترمربع ساخت و ساز غیرمجاز در ورامین تخریب شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورامین گفت: برحسب دستور مقام قضایی شهرستان ورامین و مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز تعداد ۷ فقره بنای غیرمجاز در منطقه قوئینک زهری به مساحت ۸ هزار مترمربع تخریب شد.

۸ هزار مترمربع ساخت و ساز غیرمجاز در ورامین تخریب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، محسن بنائیان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورامین در خصوص تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان ورامین اظهار کرد: شهرستان ورامین قطب کشاورزی استان تهران است، اگر زمین کشاورزی در شهرستان تغییر کاربری پیداکند بی شک کشاورزی منطقه با مشکل مواجه خواهد شد، به همین منظور هرگونه تغییر کاربری در زمین های کشاورزی باید با مجوز رسمی جهاد کشاورزی باشد. 

وی گفت: در همین راستا در منطقه قوئینک زهری از بخش مرکزی شهرستان ورامین ۷ فقره بنای غیر مجاز در حال ساخت و ساخته شد به مجموع ۸ هزار متر که دیوار کشی، بنای مسکونی و سوله بودتخریب شد، در همین خصوص ۸ فقره حکم صادره قطعی نیز به متراژ ۲ هزار متر اجرایی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورامین افزود: این تخریبها و ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی در راستای دستور مقام قضایی صورت می گیرد و هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز و فاقد مجوز برخورد می شود.

بنائیان بیان داشت: تغییر کاربری زمین های کشاورزی منطقه خط قرمز مدیریت جهاد کشاورزی است، در صورت مشاهد با موارد فوق برخورد و به دستگاه قضایی معرفی خواهد شد، از مردم شهرستان ورامین تقاضا دارم در صورت مشاهده موارد تخلف در این زمینه موضوع را به دستگاه‌های مربوطه اطلاع رسانی نمایند تا برخورد قانونی لازم انجام شود.

انتهای پیام۶۷۰۳۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول