اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تبلیغ بدون راهبرد و ترسیم نقشه راه، موفق نیست

امام جمعه دهدشت خواستار یک راهبرد پنج‌ساله از اداره سازمان تبلیغات اسلامی برای پیشبرد اهداف این سازمان شد و گفت: امروز تبلیغ بدون نقشه راه، موفقیتی ندارد.

تبلیغ بدون راهبرد و ترسیم نقشه راه، موفق نیست

به گزار‌ش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، به مناسبت سالگرد تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس و پرسنل این نهاد به همراه شورای هییات مذهبی با امام جمعه دهدشت دیدار به عمل آورند.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این دیدار اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی از رویش‌های انقلاب است و هر سازمانی که به دستور امام راحل تاسیس شده انقلابی بوده و در همه برهه‌ها خلاق و پای کار هستند.

امام جمعه دهدشت از هدفمند کردن تبلیغ، مشخص کردن  کار و ساز تبلیغ، آگاه‌سازی عمومی مردم و مقابله با شایعات فرق ضاله و گمراه به عنوان وظایف سازمان تبلیغات نام برد و تصریح کرد: این سازمان با یک برنامه‌ریزی بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت، یک راهبرد پنج ساله مشخص کند و با حضور کارشناسان، وظایف خود را به خوبی تبیین در جامعه نهادینه کند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ها باید بر اساس نقشه راه پیش روند گفت: امروز تبلیغ بدون نقشه راه و آینده‌نگری، موفقیتی ندارد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر تبلیغ را مصداق ذکر الهی عنوان و بیان کرد: یک عالم باید زمانش را بشناسد و جامعه امروز نیاز عالم و مبلغ تبیین‌گر دارد.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه امروز در شدیدترین بمباران سنگین تبلیغات دشمن هستیم گفت: علی‌رغم همه این هجمه‌ها، اما همچنان با عزت در دنیا می‌درخشیم.

وی کادرسازی برای ظهور را از وظایف اصلی مبلغان عنوان و خواستار میدان دادن به نوجوانان در فعالیت‌های مذهبی شد و بیان کرد: مساجد را مکلف کنید که هر کدام یک هیات برای نوجوانان تشکیل دهند.

وحدانی‌فر از مسئله جهاد تبیین به عنوان اولویت اول همه مبلغان نام برد و با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص عدم دخالت نمایندگان در انتصابات گفت: روحانیت باید با جهاد تبیین نگذارند این فرمایش ولی فقیه بر زمین بماند.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول