اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برگزاری افتتاحیه بخش جنبی جشنواره تئاتر کودک در نهاوند

آئین افتتاحیه بخش جنبی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در نهاوند برگزار شد.

برگزاری افتتاحیه بخش جنبی جشنواره تئاتر کودک در نهاوند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، پیش از ظهر امروز و همزمان با برگزاری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان، آئین افتتاحیه بخش جنبی این جشنواره با حضور جمعی از خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان در تالار اندیشه اداره ارشاد اسلامی برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند در این مراسم گفت: امسال برنامه‌های اصلی بیست و هفتمین رویداد بین‌المللی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در شهر همدان برگزار می‌شود و برنامه‌های جنبی جشنواره نیز در شهرستان‌های استان اجرا خواهد شد.

امیر بحیرایی گفت: در این راستا ویژه‌برنامه شادمانه کودک و نوجوان با هدف ایجاد شور و نشاط و کاهش آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی هدف از برپایی این برنامه را ایجاد نشاط در کودکان عنوان کرد و افزود: در برنامه افتتاحیه برنامه‌های شاد و متنوع برای کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود که هدف آن امیدآفرینی و ایجاد نشاط در جامعه به ویژه نوجوانان است.

بحیرایی افزود: علاوه بر این برنامه تئاتر ویژه کودکان و نوجوانان با عنوان «تولد به سبک حیوانات» ‌که کاری جذاب و موزیکال است، در چهار نوبت طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده ساعت ۱۰ و ۱۱ صبح در تالار اندیشه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول