اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

فردا پنج‌شنبه دوم تیرماه ادارات استان مرکزی تعطیل است

استاندار مرکزی گفت: فردا پنج‌شنبه دوم تیرماه ادارات استان به صورت آزمایشی تعطیل خواهند بود.

فردا پنج‌شنبه دوم تیرماه ادارات استان مرکزی تعطیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک فرزاد مخلص الائمه صبح امروز در رزمایش مدیریت برق استان مرکزی اظهار کرد: با مصوبه کمیته مدیریت مصرف برق فردا پنج شنبه دوم تیرماه به عنوان اولین پنج‌شنبه به صورت آزمایشی ادارات استان تعطیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین ساعت کار بانک‌ها از ۷ تا ۱۱ تغییر کند.

استاندار مرکزی گفت: از روز شنبه شرکت توزیع برق استان یک ارزیابی را به عمل آورده تا در صورت قابل قبول بودن صرفه‌جویی در خصوص تعطیلی پنج‌شنبه‌های دوره اضطرار در استان تصمیم طولانی خواهیم گرفت، لذا فردا به صورت آزمایشی تعطیل خواهد بود.

رزمایش مشترک صرفه جویی آب و برق در استان مرکزی برگزار می شود

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نیز گفت: عبور از دوره انبوه مصرف در شرایط کنونی و نحوه مصرف بهینه آب و برق مقدمات اجرای رزمایش مشترک مصرف را در سطح استان به وجود آورد.

محمد رضا عسگری اظهار کرد: اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی نحوه مدیریت مصرف برای عموم جامعه در شرایط موجود یک ضرورت مهم محسوب می شود که سپاه و بسیج تمام توان خود را به کار خواهد گرفت.

وی افزود: سپاه روح الله با در اختیار داشتن ظرفیت‌های مختلف در بخش‌های گوناگون به ویژه در حوزه اطلاع‌رسانی و تولید محتوا می‌تواند نقش‌آفرین باشد.

جانشین فرمانده سپاه روح الله بیان کرد: فرهنگ‌سازی و ارائه راهکارهای نحوه مدیریت مصرف برق و آب در شرایط کنونی می‌تواند بسیار کارگشا باشد.

عسگری یاد آور شد: تمامی اماکن و مقرهای سپاه و بسیج در استان مرکزی با رویکرد کاهش مصرف اعم از استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای کاهش مصرف برق اقدامات خود را اجرایی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: طرح کاهش مصرف و بهینه‌سازی ویژه خانواده‌های پاسداران و بسیجیان و آحاد سربازان وظیفه در مصرف خانگی مورد توجه خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول