اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برگزاری اختتامیه جشنواره ترنم ملی فتح در نوشهر

دبیر جشنواره ترنم ملی فتح گفت: چهارمین جشنواره ملی ترنم فتح میزبان ۷۶ یگان موزیک از نیرو‌های مسلح بوده که در این دوره از جشنواره ۷۶ یگان موزیک از نیرو‌های مسلح شرکت داشتند و پس از برگزاری مراحل استانی و منطقه‌ای هفت یگان برتر به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

برگزاری اختتامیه جشنواره

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، علیرضا امجدیان دبیر جشنواره ترنم ملی فتح امروز در حاشیه مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ترنم فتح نیروهای مسلح در نوشهر، اظهار کرد: چهارمین جشنواره ملی ترنم فتح میزبان ۷۶ یگان موزیک از نیرو‌های مسلح بوده که در این دوره از جشنواره ۷۶ یگان موزیک از نیرو‌های مسلح شرکت داشتند و پس از برگزاری مراحل استانی و منطقه‌ای هفت یگان برتر به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

وی افزود: نخستین جشنواره در سال ۹۶ بین یگان‌های مسلح در تهران برگزار شد و باتوجه به فرآیند استقبال خوب تصمیم بر این گرفته شد دومین جشنواره به‌صورت ملی و با همکاری نیروهای مسلح و ادارات کل حفظ آثار در سراسر کشور برگزار شود.

دبیر جشنواره ترنم ملی فتح  با اشاره به جایگاه جشنواره ترنم فتح و سطح کیفی این رویداد هنری در سطح نیرو‌های مسلح، تصریح کرد: هرساله شاهد رشد سطح کیفی گروه موزیک نیرو‌های مسلح در جشنواره ترنم فتح هستیم و امیدواریم این رشد همچنان ادامه داشته باشد؛ به این دلیل که هدف این رویداد رشد گروه‌های موزیک و آماده نگهداشتن آنها است.

در اختتامیه این جشنواره علاوه بر تقدیر از خانواده شهدا، دو هنرمند برگزیده هم در این جشنواره مورد تجلیل قرار گرفتند.

پوستر پنجمین دوره جشنواره که در تهران برگزار می‌شود، رونمایی شد.

به گزارش فارس، دانشگاه امام علی (ع) نیروی زمینی و فرماندهی انتظامی تهران مشترک مقام نخست، دانشگاه علوم دریایی حضرت امام نیروی دریایی مقام دوم و مرکز توپ‌خانه شهید صیاد شیرازی مقام سوم را در این جشنواره کسب کردند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول