اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

انعقاد تفاهم‌نامه شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان و دانشگاه دامغان

تفاهم‌نامه همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان و دانشگاه دامغان امضا و مبادله شد.

انعقاد تفاهم‌نامه شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان و دانشگاه دامغان

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، به‌منظور ایجاد و گسترش همفکری و همکاری‌های علمی، آموزشی، فناوری و در راستای تحکیم همکاری مشترک طرفین و استفاده بهینه از پتانسیل و ظرفیت‌های موجود و توانایی‌های علمی، آموزشی و فناوری پیش از ظهر امروز تفاهم‌نامه دوجانبه بین شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان و دانشگاه دامغان امضا و مبادله شد.

جلال سلیمانی مدیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه دامغان در حاشیه انعقاد این تفاهم‌نامه همکاری اظهار کرد: این تفاهم‌نامه به امضای محمدرضا باقری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان و سیدسعیدرضا اسلامی سرپرست دانشگاه دامغان رسید.

وی افزود: هدف از این تفاهم‌نامه استفاده از توانایی‌های علمی، آموزشی و فناوری‌های طرفین جهت تحکیم و تداوم ارتباط سازمان‌یافته بین دانشگاه دامغان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان و به‌منظور برطرف کردن نیازهای متقابل است.

مدیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه دامغان همکاری در برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی کوتاه‌مدت و بلندمدت موردنیاز طرفین و فراهم کردن امکان بازدیدهای علمی و کارآموزی دانشجویان، برگزاری همایش‌ها، نشست‌های مشترک و استفاده از توان علمی اعضای هیأت علمی دانشگاه و متخصصان و کارشناسان شرکت، حمایت از تجاری‌سازی فناوری‌های نو و در اختیار قرار دادن تجهیزات آزمایشگاهی و فناوری طرفین را ازجمله موضوعات این تفاهم‌نامه عنوان کرد.

سلیمانی گفت: فراهم کردن زمینه انجام طرح‌های مطالعاتی و تحقیقاتی کوتاه‌مدت و کاربردی موردنیاز صنایع، معرفی دانشجویان به شهرک‌ها و نواحی صنعتی جهت انجام دوره‌های کارآموزی و در نظر گرفتن محل جهت استقرار کارشناس کلینیک صنعت دانشگاه دامغان در شهرک صنعتی ازجمله تعهدات شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان بر اساس این تفاهم‌نامه است.

وی به تعهدات دانشگاه دامغان بر اساس این تفاهم‌نامه اشاره کرد و ادامه داد: معرفی و ارائه طرح‌ها و اختراعات دانشجویان جهت برخورداری از حمایت‌ها و تشویق‌های مادی و معنوی به شرکت، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی جهت تربیت نیروی انسانی متخصص موردنیاز شرکت و نیز انجام طرح‌های تحقیقاتی بر اساس اولویت‌های پیشنهادشده با هماهنگی شرکت ازجمله تعهدات دانشگاه دامغان بر اساس تفاهم‌نامه است.

مدیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه دامغان خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه تا خردادماه ۱۴۰۴ قابل‌اجرا و در صورت موافقت طرفین قابل تمدید است.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول