اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای حل مشکلات حوزه دانشجویی در دانشگاه‌ها

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود در چارچوب قانون برای حل مشکلات حوزه دانشجویی در سطح دانشگاه‌های کشور استفاده خواهیم کرد، تا شاهد ارتقای خدمات ارائه شده به دانشجویان باشیم.

استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای حل مشکلات حوزه دانشجویی در دانشگاه‌ها

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان، نشست هم‌اندیشی هیات رئیسه صندوق رفاه دانشجویان و هیات رئیسه دانشگاه ایلام در دانشگاه ایلام برگزار شد.

در این نشست، مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با بیان اینکه در طول هفت ماه گذشته، از 51 دانشگاه در سطح کشور بازدید شداست، خاطرنشان کرد: از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود در چارچوب قانون برای حل مشکلات حوزه دانشجویی در سطح دانشگاه‌های کشور استفاده خواهیم کرد، تا شاهد ارتقاء خدمات ارائه شده به دانشجویان باشیم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت عتف با ابراز رضایت از روند اقدامات انجام شده در حوزه دانشجویی دانشگاه ایلام، به بازدید خود از بخش‌های مختلف دانشگاه اشاره کرد و تاکید کرد: راهبرد وزارت علوم احصاء دقیق مشکلات دانشگاه‌ها و توزیع عادلانه امکانات و اعتبارات و توجه بیشتر به دانشگاه‌های در حال توسعه است و صندوق رفاه دانشجویان برای کمک به دانشگاه ایلام در زمینه ارتقاء خوابگاه‌ها و سلف سرویس‌های دانشجویی آمادگی کامل دارد.
در ادامه این نشست شکری گزارشی از وضعیت ساختار معاونت دانشجویی، اقدامات انجام شده در حوزه دانشجویی از آبان ماه 1400 تاکنون، افتخارات کسب شده و مشکلات مهم این حوزه ارائه کرد و با اشاره به روند حضوری شدن آموزش تمام مقاطع تحصیلی در دانشگاه ایلام اظهار داشت: علیرغم اینکه به علت عدم حضور دو ساله دانشجویان با توجه به شکل‌گیری پاندمی کووید 19، خوابگاه‌های دانشجویی با مشکلات متعددی روبرو بودند و لذا اسکان دانشجویان با مخاطره روبرو بود، لیکن بعد از ابلاغ وزارت علوم مبنی بر حضوری شدن آموزش در دانشگاه‌ها در فرودین ماه سال جاری، با تدابیر ریاست دانشگاه و نیز همراهی و همدلی همه اعضای دانشگاه و تلاش شبانه‌روی کارکنان در حوزه معاونت دانشجویی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، زمینه حضوری شدن آموزش تمام مقاطع تحصیلی و اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها فراهم شد، که این دستاورد باعث مباهات است.
همچنین در این سفر از یک مجتمع 35 واحدی نیمه کاره که دانشگاه برای اسکان دانشجویان متاهل در نظر گرفته است بازدید و مقرر شد که دانشگاه نسبت به تامین اعتبار لازم از محل درآمدهای اختصاصی و تملک و... اقدام به اتمام این پروژه کند.

انتهای پیام/ ت 46

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول